Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Litt hverdagsbilder, har dumpa ned i Nord-Frankrike en plass og her blant Low Tier fly har jeg funnet tilbake til et av de mest erkebritiske flyene fra krigen, skulle selvsagt ønsket meg et par tyngre kanoner om bord, men mot Low Tier seilduker og annet skrøpelig materiale er Hurricanen konge 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 And they called him Cane, Hurri Cane 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hurricanen biter fra seg ser jeg Mark 1? Mark 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Dette er Mk IIb utgaven av Harry Kane Mk I og et par andre inkludert sjø utgaven er også å finne i WT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Ja,det er det nivået jeg er på i WT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. mai 2017 Full action, irriterende mye (fint) innhold i den derre WT ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Er som sagt bare å hive seg med en gang går fint ant å sette opp et lukket custom battle så folk kan få herje litt fritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Mener å huske Hurricane mer vant Battle of Britain enn Spitfire. Møkje historie som må skrives på nytt :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Stemmer det, flere tyske fly ble skutt ned av Hurricanen enn det Spitfiren klarte, men det kan ha litt med at britene hadde flere Hurricane maskiner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hadde alt med det å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.