Gå til innhold

Shakey landing @ Kjeller F104S

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Flystripa på Kjeller ( hvorfor bruker du ikke scenery for Kjeller ? ) holder fint for Starfighter`n.  Mener å huske at Erik Tandberg fløy regelmessige testturer med F-104G ,  etter diverse vedlikehold på Kjeller.

Ikke for å "snakke ned filmen" ,  men det blir mye mer realistisk scenery med Airports of Norway og Norway GA Airfields,  fantastisk arbeid utført av ledende entusiaster i vårt forum  ;) Anbefales .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok helt rett i men synes fortsatt det er en god utfordring å lande trygt på Kjeller som er under 5000ft når du har en innflygningshastighet på 180kias som jeg hadde i dette tilfellet. Når det gjelder hvorfor jeg ikke bruker scenery har jeg vel forklart deg dette tidligere tror jeg. Det handler først og fremst om FPS, stuttering og minnebruk. Men du kan jo legge inn alt ditt hjerte forlyster  selv på din egen PC, så får du heller leve med litt mer sparsommelige omgivelser på mine filmer og bilder.

mvh

E

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Enig med Andrew  ;)  Jeg har ikke noen spesielt sprek PC,  men merker ingen reduksjon i fps med både FTX Norway,  AON, og GA Airfields inne. Skulle det likevel butte et par fps i mot,  så veies det opp mange ganger når scenery stemmer med "historien".  Sorry,  det var ikke meningen å avspore filmen din,  har stor glede av både filmene og screenshottene,  uansett scenery  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...