Eivin Stensø Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Her er det ikke noe rom for error Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. mai 2017 Flystripa på Kjeller ( hvorfor bruker du ikke scenery for Kjeller ? ) holder fint for Starfighter`n. Mener å huske at Erik Tandberg fløy regelmessige testturer med F-104G , etter diverse vedlikehold på Kjeller. Ikke for å "snakke ned filmen" , men det blir mye mer realistisk scenery med Airports of Norway og Norway GA Airfields, fantastisk arbeid utført av ledende entusiaster i vårt forum Anbefales . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Det har du nok helt rett i men synes fortsatt det er en god utfordring å lande trygt på Kjeller som er under 5000ft når du har en innflygningshastighet på 180kias som jeg hadde i dette tilfellet. Når det gjelder hvorfor jeg ikke bruker scenery har jeg vel forklart deg dette tidligere tror jeg. Det handler først og fremst om FPS, stuttering og minnebruk. Men du kan jo legge inn alt ditt hjerte forlyster selv på din egen PC, så får du heller leve med litt mer sparsommelige omgivelser på mine filmer og bilder. mvh E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Eivin: Du får cirka null reduksjon av noe som helst om du bruker f.eks AoN med alt fotoscenery. Den pakka er nemlig meget effektiv. Og fotoscenery generelt gir lite eller ingen reduksjon uansett. Så jeg anbefaler å prøve på det sterkeste. Ja og forgive me, artig video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. mai 2017 Enig med Andrew Jeg har ikke noen spesielt sprek PC, men merker ingen reduksjon i fps med både FTX Norway, AON, og GA Airfields inne. Skulle det likevel butte et par fps i mot, så veies det opp mange ganger når scenery stemmer med "historien". Sorry, det var ikke meningen å avspore filmen din, har stor glede av både filmene og screenshottene, uansett scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Herlig video, trur dog du gjørt lurt i å høre på Ernst og Andrew, og skulle det by på problemer er det jo fort gjort å fjerne det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 ENBO f.eks, er utrolig "light". Lite eller ingen forskjell mot default, dette med full AI trafikk. Tviler på man vil merke forskjell på Kjeller og. Detaljert, men "lett" scenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.