Gå til innhold

Gjenbruk


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

All ære til både Lightning, Typhoon og Starfighter,  men når det går litt fort i svingene,  er det godt å roe ned med god, gammeldags nostalgi  ;D Har mange fine klassikere som egner seg til denslags,  og en av gjengangerne er Milviz F-86F.  Denne modellen har fulgt meg siden FSX og gjennom alle variantene av P3D, og i v3 skinner den som aldri før.  Gunnar V.D. Meeren har gjort et kunstnerisk arbeid med paintene,  og den detaljerte VC plasserer deg raskt inn i en virtuell drømmeverden.  Personlig skulle jeg ønsket meg en F-86K fra 331 skv,  men F`en duger lenge  ;D

 

EsREESG.jpg

 

lCnpDEl.jpg

 

KR45sg5.jpg

 

DfNmZVp.jpg

 

n5FCt87.jpg

 

ghJ8W0O.jpg

 

WgR5q85.jpg

 

gl6zC6a.jpg

 

pom0n9a.jpg

 

Snart god helg,  igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Stilige bilder. Den cockpiten var virkelig fint laget.

 

Jotakk,  oversiktelig,  passe realistisk og charmerende :)

 

knallbilder som vanlig, er vel en 338 Sabre du har der

 

Takkåtakk,  joda 338  Sabre fra "Sjitlandet"  ;D Men det var jo i en tid forsvaret hadde råd til mer enn EN jagerskvadron.  Ellers flyr jeg den fra Bodø AB,  som et slags kompromiss  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampiren finner man her, sammen med en god del andre britiske klassikere. Alt freeware. :)

http://www.robertjamesrichardson.co.uk/index.html

 

Og de norske repaintene til vampiren er laget av Jens Ole Kjølberg.

http://www.sim-outhouse.com/sohforums/local_links_search.php?action=show&userid=8590&sort=d

 

Landskapet er om jeg ikke ta feil Søre- og Vestre Istinden. Bardufoss lufthavn ligger oppe i venstre hjørne. En av mine favorittområder å lufte all slags forskjellige fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...