Rune Gustafson Skrevet 16. mars 2017 Skrevet 16. mars 2017 Avgang rute BGT55 til Notodden Ready for takeoff RW35 Vi bruker SID «TINIG 1D» via ADIDO til INTUM, SOROX og NOTLO Airborn ENBR Møter sørgående hurtigrute til Bergen kort etter avgang Reksta og florølandet ses i horisonten Passerer INTUM og setter heading 149 til SOROX Passerer Sognefjorden over Stølsheimen og Bjordal Passerer Hardangerfjorden ved Utne. Kinsarvik på motsatt side til venstre. Odda innerst i i Sørfjorden til høyre Broa over Hardangerfjorden øst for Kinsarvik og syd for Granvin Passerer SOROX ved Songavatnet vest for Haukeliseter og Vinje i Telemark. Songevatnet under venstre vinge Passerer NOTLO i 6000ft. ENNO skimtes i syd ved Heddalsvatnet Lander RW12 ENNO Parking ENNO RuneG Siter
Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2017 Skrevet 16. mars 2017 Se der ja! Med INTUM som virker og det hele. Tror jeg må skaffe denne maskinen, har jo glemt av Notodden Siter
Rune Gustafson Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Skrevet 16. mars 2017 Flight1 B200 Super King Air er veldig bra simulert. Har et abonnement på oppdatering av FMC hos Navigraph. Eneste skår i gleden er at RNAV ikke er simulert, så her må tabellen brukes under descent. Har dog aldri angret på dette kjøpet RuneG Oops! Mente sef at VNAV ikke var simulert : Siter
Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2017 Skrevet 16. mars 2017 Jeg fløy nettopp Geitryggen - Notodden med Lancair'en, fin tur. Jeg har endel erfaring med Beech faktisk, testet blant annet B1900 for PMDG en periode. Det eneste jeg ikke liker med King Air er det høye instrumentpanelet, men en kan jo finne seg en pute å sitte på. Jeg får vurdere prisen og se om jeg klarer vente til P3D er 64bit eller ei. Har alt gått litt over styr med Airbus, men planen der var å bruke A320 til kursing, så vurdere Justsim. Neida måtte ha A318 og opp også :-p Siter
Rune Gustafson Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Skrevet 17. mars 2017 Det er fullstendig addontørke på innkjøpssiden hos meg i påvente av P3D 64-bit. Klarer meg godt inntil videre med det jeg har RuneG Siter
Jan Nergaard Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Noen som vet om en bra tutorial til denne. Sliter som bare f... med å lære meg å fly det Har halvveis gitt opp Siter
Kim Kristensen Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Finnes vel en del på youtube tror du ikke? Eventuelt jobb deg gjennom manualen et par ganger Siter
Geir Teigo Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Fin tur det der. Synd du måtte blåse så mye fuel ved å ikke får DCT klarering mot SOROX tidligere, men vanskelig å få nok av vestland vestland. Dette er definitivt min småflyfavoritt, og nesten synd at jeg ikke har et oppsett hvor jeg kan ta slike turer. Med VR skal det nok bli en råd med det og... Siter
Rune Gustafson Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Skrevet 17. mars 2017 Noen som vet om en bra tutorial til denne. Kanskje denne tutorialen kan hjelpe, Jan. http://library.flight1.net/?p=4984 Regner ellers med at det er hjelp å få på forumet når du ønsker. Jeg er nok ikke den eneste som flyr denne RuneG Siter
Jan Nergaard Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Noen som vet om en bra tutorial til denne. Kanskje denne tutorialen kan hjelpe, Jan. http://library.flight1.net/?p=4984 Regner ellers med at det er hjelp å få på forumet når du ønsker. Jeg er nok ikke den eneste som flyr denne RuneG Kjempe flott, Rune Skal sette meg ned å se på det i løpet av helgen. Mest autopiloten jeg plages med. Siter
Rune Gustafson Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Skrevet 17. mars 2017 FMC'n var trøblete hos meg også fra starten, men nå sitter det brukbart. Krever litt trening, spesielt hvor klikkpunktene befinner seg og hvordan man endrer og legger til nye wp i flightplanen. RuneG Siter
Jan Nergaard Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Ja, klikkpunktene synes jeg er noe skikkelig herk å finne Siter
Rune Gustafson Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Skrevet 17. mars 2017 Fin tur det der. Synd du måtte blåse så mye fuel ved å ikke får DCT klarering mot SOROX tidligere, men vanskelig å få nok av vestland vestland. Kunne som du sier endret flightplanen og brukt DCT til SOROX. Jeg synes imidlertid at det er litt artig å fly SID og STAR selv om det brenner av litt ekstra fuel så lenge det ikke er et økonomisk problem for undertegnede ;D En annen ting er at ATC antakelig ville vært mer fornøyd med "piloten" med den endringen RuneG Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. mars 2017 Premium Medlem Skrevet 17. mars 2017 Kult! Fin bilderserie igjen. Det tar seg riktig så opp på forumet i screenshot avdelingen! Nice! ;D Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Aaah,fin bildeserie og et veldig fint fly! Hehe,så denne tråden rett etter at jeg hadde kjøpt Carenado sin King Air 350. Skulle ha sett denne tråden først,så hadde det blitt denne 200'en i stedet ;D Reiste fra Haugesund til Bergen en gang på slutten av 90-tallet med en maskin som lignet på denne,vet ikke hva selskapet het,men trangt var det! Siter
Rune Gustafson Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Skrevet 17. mars 2017 Tror ikke du har gjort noe dårlig valg. Som jeg kommenterte i din Screenshots tråd vedrørende Carenado 350i er jeg også innehaver av sistnevnte. Så nå blir det mye interessant testing og sammenligning med Flight1 B200 RuneG Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 Joda,ser lovende ut hittil denne Carenado King Air 350i. FPS ligger mellom 25 og 30,har fått modellen på plass i Navigraph Data Manager og oppdatert AIRAC til 1703. Eneste issue hittil er manglende dimming av PFD og MFD og generell nattbelysning i cockpit,men ser på dette som en utfordring,hehe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.