Gå til innhold

Langtur i Småfly


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Startet en langtur som går fra Sitka Alaska til Bergen Norge i Lancair Legazy v2 som er utmerket for turen  8)

 

Jeg bruker  FTX global base /openlc Europa /openlc NorthAmerica og Vector så ikke behov for exstra scenery for turen

 

Noen som vil henge seg på så si fra så kjører vi Multiplayer på Dafsimserveren http://www.flightsim.no/mp-server/  :P

 

Ruten ser dere i bildet under her og den vil stort sett bli fulgt men kan bli noen avstikkere innimellom  ;)

 

her er den i tekst PASI PAJN 7K2 CYDL CYYE CFT9 CYHY CYZF CFA7 CYLK CYXN CYRT CYCS CYZS CYTE CYFB CYXP BGSS BGSF BGKK BIKF EKVG EGPM ENBR

Bilder fra første etappe  her

http://imgur.com/a/lcKzX

står nå på PAJN Juneau

 

http://www.flightsim.no/mp-server/

 

tyWTuKM.jpg

 

s7BVULas7BVULas7BVULas7BVULawooBrVB

s7BVULa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Å har nå ikke tenkt å bruke så lang tid på turen men noen timer i cocpit blir det jo

Dere ser meg på på Dafsimserveren logger timer der for de som vil følge med

RHUL_ADM er bruker der så bare å henge seg på om dere er i rette "moods" for litt flyging i "villmarken" Står stille i dette øyeblikk

Det tidlig morgen og skal fylle litt fuel på Dease Lake (CYDL)før neste etappe beregner start ca 1700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Så meldingen Eivind svarte og men du var sikkert offline da ,stemmer jeg kom til Grønland

Bare å logge inn på  live linken over her etter 1200 en gang så er jeg nok i gang igjen den der jeg er i cocpit kanskje en link inni der og  ;)

 

Var forøvrig en skikkelig dårlig dag værmessig ii dag masse snøvær og høye skyer så ikke så mye  å se  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Da var jeg landet i BERGEN og det regner her  ::) men det er jo ikke noe nytt på disse kanter

turen er avsluttet hiver med noen screenshots fra turen ikke blitt så mange da jeg streamet mye av turen

Har vært en lang tur med mye dårlig vær  snø og tjukt skydekke så ikke allverdens å se på måtte sågar skru av værgeneratoren ved et par landinger for å finne flyplassen ...

Ikke helt etter boken men ble laaaaaaaaaangt å ta alternativ flyplass hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon, har ikke fått fulgt med så mye live, men ut fra opptakene du har lagt ut ser det ut som en fin tur, idé til youtube serie btw, fly langs kysten av Norge fra Kirkenes til Rygge og fly innom de mer interesante byene, tettstedene og flyplassene på turen, gjerne i multiplayer så flere kan bli med på turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...