Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2017 Ivan Jurcaga MiG-21MF for FSX and P3D. Fremdeles beta-modell, men den er mer enn god nok for min interesse. Litt komplisert å få i gang, men den flyr meget realistisk. Fin motvekt til Starfighter og Lightning, og den oser av russisk og kald krig-atmosfære. Jurcaga har simulert mange av systemene, så hvis man ønsker det, kan man gå veldig grundig til verks i denne konstruksjonen. En håndfull å holde orden på, og i likhet med Starfighteren trenger utysket hastighet for å fly anstendig. Med TackPack kan man utruste Mig`en med forskjellige våpen, og i dagens reportasje representerer den det Libyske flyvåpnet for noen år siden. Godt Nytt År Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Godt nyttår ja, barskeste flyet russerne noengang har bydg, lurte på om folk fortsatt holdt på med den modellen eller var gått over til DCS sin Mig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Nå snakker vi her ja. Denne så jo bare rålekker ut. Dette er midt i gata mi ja. Lett liten avskjæringsjager med altfor stor motor 8) Russerne kan bygge fly. Det er det ingen tvil om. Godt nytt år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2017 lurte på om folk fortsatt holdt på med den modellen eller var gått over til DCS sin Mig. DCS sin er nok hakket mer utfordrende, men i P3D kan man jo fly i litt mer varierende scenery. Og denne modellen er mer enn nok ferdigutviklet til å underholde i timesvis. Ei god stund siden jeg fant den i "Uthuset", men den funker utmerket i P3D3. Dette er midt i gata mi ja. Lett liten avskjæringsjager med altfor stor motor 8) Tenkte meg det ja ;D Uten våpenlast er Mig`en både kjapp og manøverbar, men det er en tørst liten jækel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Husker denne da den kom, en av favorittene mine i FSX\P3D - litt enkel rent grafikkmessig, men den flyr veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2017 den flyr veldig bra Helt enig, vanskelig å behandle motoren riktig, disse "akrylliske" instrumentene byr på noen utfordringer, men det er jo sånt som gir modellen sjel og personlighet . Uten våpenlast blir det et helt annet uhyre, langt bedre forståelse hvorfor man i vesten fryktet Mig 21 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.