Kim Kristensen Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Søndag er flydag, og når jeg endelig hadde klart å låse opp denne klassikern, som jeg regner med dere kjenner igjen cockpiten på, så passer den glimrende å ta den på et lite vestlandsraid. Si hallo til Nigel btw, den mest cockney piloten på denne siden av Falklandsøyene. So long England. På den andre siden av kanalen møter jeg på typisk vestlandsvær, heftige regnbyger, men med raske gløtt av sol. Over Sotra, det står i alle fall Sotra på kartet. Varm Bergens velkomst som vanlig Luftvernet på ubåtbasen vil også hilse på. Sånt kan vi ikke ha noe av, så bort me sæ... Etter et par streif kom jeg litt for nært en av luftværnstillingene, da går det som det må gå.. Statusrapport: Oljetrykk, stupende, Radiatorer, kokende, Drivstoff, borte vekk, alternativ 1, komme seg tilbake til England, klin umulig, alternativ 2, snarlig nødlanding, obligatorisk, Sotra så høvelig flatt ut, så legger kursen så i lende. Jeg har heldigvis grei erfaring med nødlandinger fra div turer på øsfronten, det kommer godt med, ettersom Norge ikke viden kjent for å være flatt, så understellet er ikke verdt tanken en gang, men det gikk da bra denne gangen også så var det bare å gjemme seg i skauen til en eventuel britisk ubåt skulle klare å snike seg innpå kysten for å plukke meg og Nigel opp. Har alltid hatt sansen for den svære britiske myggen og med syngene Merlin motorer godt plassert er flyet en fryd å kose seg med. Så inntil videre, takk for titten for denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2016 Good old Mossie, ikke mange fly som kunne måle seg med denne i hastighet ;D Grei modell, men her tør æ faktisk påstå at Prepar-utgaven er bedre........!? Uansett, den kan ikke gjøre så mye skade i P3D3, så har du lyst å dra på WW2-tokt på norskekysten, så må man nok ty til WT ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Har ikke prøvd P3D utgaven, så kan godt hende du har rett der, nå skal det sies at WT modellen begynner å bli litt gammel og det merkes når flyr fly fra senere patcher, men skal vel se den blir oppdatert etterhvert Og ja, det går skikkelig over stokk og stein i lav høyde, gedigent morsomt når du kan høre greiner og kvister fra trærne sneie skroget i rundt 300 knop ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Extremely "British" pilot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Tenker du på Nigel? Å ja, han er så erkebritisk som du får dem, koker en "spit spot over the top earl gray" også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 En liten avstikker for de som liker fly og britisk humor btw, denne kanalen anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Weeey! Mossie - Dritkult 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.