Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 11. august 2016 En kjapp test av Tores Narvik Nydelig arbeid her ....noen bilder jeg knipset ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Mye svart. IFR? :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Yupp, kan heller ikke se noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. august 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2016 UPS skjedde noe med linkene her ................... : Lagt de ut på nytt så nå håper jeg dere ser de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Se der ja. kjempe bilder Dog litt skeptisk til Q400ern på så kort rullebane tho, men det er jo heldigvis sånt vi har FS for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. august 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2016 Går fint med q400 men ikke mye marginer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2016 Fantastisk scenery, typisk nok var jeg på ferie når denne trendskaperen ble sluppet. Ironisk nok befant jeg meg ikke langt unna Narvik, nærmere bestemt Kiruna ;D ??? . Vel vel, ferie varer ikke evig, nå har jeg mye å glede meg til !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Litt off-topic men likevel.. 8) Robert, hvilket helikopter er det du flyr her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. august 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. august 2016 Bell 212 fra Cera Sim Aircraft og Samson SA-2 Assult fra Nemmeth Design Opprinnelig for FSX usikker på om du finner de for P3d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.