Gå til innhold

Tour of North Carolina


Anbefalte innlegg

Normalt har jeg ikke mye tid til at flyve i P3D. Job, AI flightplans, AI repaints og andre ting tager al min tid.

 

Men. Efter jeg for 14 dage siden geninstallerede Windows er jeg begyndt at flyve igen!

 

For nogle dage siden så jeg, at en post på AVSIM viste nogle nye shaders til P3Dv3.2. Lastede dem ned og installerede dem. For at teste dem ut, fløj jeg nogle mye korte ture i Ohio i USA.

 

Det endte dog med at jeg lavede mig en "Tour of North Carolina".

 

Så ind med ORBX Global Base, Global Vectors, REX4 skyer og Navidv2 himmel, samt noget freeware vand jeg fandt.

 

Dertil kommer et gammelt kjøb, Carenado Cessna Caravan C208B EX HD.

 

Min lille "Tour of North Carolina", som ikke var planlagt andet end at jeg ville besøge nogle North Carolina lufthavnene som ORBX har lavet i deres freeware Global Airports NA/SA, bestod af følgende rute: KFAY-KGSO-KHSE-KEYF-KFAY. Alt i alt ca 500 nm  på omkring 4-5 timers flyvning.

 

Bilderne er ikke redigeret. Kun croppet lidt og resized.

 

1-1.jpg

1-3.jpg

width=1100 height=618http://www.jcai.dk/images/FS%20Flights/1-5 (2).jpg[/img]

width=1100 height=618http://www.jcai.dk/images/FS%20Flights/1-6 (2).jpg[/img]

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fine 'shots med flotte og imponerende farger :)

Nå vet jeg ikke hvilken årstid du har flydd med, og det kan være at scenereyet er riktig gjengitt med tanke på årsid, men jeg har oppdaget en bug i P3D som gjør at man, i alle fall med FTX Global, får høstfarger selv om man flyr sommerstid. Bug'en forsvant med FTX Norway her i Norge, men for å bli helt kvitt seasonsproblemet så er det smart å velge use computer time eller noe i den dur inne i menyene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...