Johan Clausen Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Normalt har jeg ikke mye tid til at flyve i P3D. Job, AI flightplans, AI repaints og andre ting tager al min tid. Men. Efter jeg for 14 dage siden geninstallerede Windows er jeg begyndt at flyve igen! For nogle dage siden så jeg, at en post på AVSIM viste nogle nye shaders til P3Dv3.2. Lastede dem ned og installerede dem. For at teste dem ut, fløj jeg nogle mye korte ture i Ohio i USA. Det endte dog med at jeg lavede mig en "Tour of North Carolina". Så ind med ORBX Global Base, Global Vectors, REX4 skyer og Navidv2 himmel, samt noget freeware vand jeg fandt. Dertil kommer et gammelt kjøb, Carenado Cessna Caravan C208B EX HD. Min lille "Tour of North Carolina", som ikke var planlagt andet end at jeg ville besøge nogle North Carolina lufthavnene som ORBX har lavet i deres freeware Global Airports NA/SA, bestod af følgende rute: KFAY-KGSO-KHSE-KEYF-KFAY. Alt i alt ca 500 nm på omkring 4-5 timers flyvning. Bilderne er ikke redigeret. Kun croppet lidt og resized. http://www.jcai.dk/images/FS%20Flights/1-5 (2).jpg[/img] http://www.jcai.dk/images/FS%20Flights/1-6 (2).jpg[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Både lys og farger er helt fantastisk. Blir litt satt ut av hvor fint det ser ut i simmen,hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Meget fine 'shots med flotte og imponerende farger Nå vet jeg ikke hvilken årstid du har flydd med, og det kan være at scenereyet er riktig gjengitt med tanke på årsid, men jeg har oppdaget en bug i P3D som gjør at man, i alle fall med FTX Global, får høstfarger selv om man flyr sommerstid. Bug'en forsvant med FTX Norway her i Norge, men for å bli helt kvitt seasonsproblemet så er det smart å velge use computer time eller noe i den dur inne i menyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 September, så det er høst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg er i alle fall fristet til å prøve denne shaderpakken for dette ser virkelig nydelig ut 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. mai 2016 Premium Medlem Del Skrevet 7. mai 2016 Måtte scrolle gjennom mange bilder før æ fikk mistanke om at dette ikke var real. Veldig bra serie, fantastiske bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Sønstabø Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Artig biletserie. Har nokre landinga på alle dei flyplassan der "real life". Men aldri med 208... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Kjempebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 11. mai 2016 Premium Medlem Del Skrevet 11. mai 2016 Utrolig flott og bra "story"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.