Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 23. mars 2016 Andrew fortsetter i samme tempo. Før æ fikk testet AoN 3.80 skikkelig, var 3.81 ute ;D Har ikke fått sett så grundig gjennom denne versjonen heller, men rakk å ta noen runder rundt Bodø AB, og det er en underdrivelse å si at æ likte hva æ så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Takk for shots 3.81 ble utgitt ved et uhell. Så i det tilfellet føyer jeg meg etter forumet. Jeg fikset endel gamle texturer for ENBO og ENSH i samme slengen, og tok og en grundig oppussing av ENSH, var litt å ta igjen der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 23. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 23. mars 2016 Uups. Har ikke helt fulgt med på en stund. På tide å laste ned mer da. Sitter med aon 3.76 tror jeg. Nice update! Takker og bukker Andrew! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Hmmmm, er visst på tide å legge vekk Tore sitt uferdige Bodø Scenery til fordel for dette gitt. Supert arbeid Andrew! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Jeg har holdt igjen på modellsiden her lenge, i påvvente av Tore sitt scenery. Men jeg skal gå så langt å lage en ny garasje til neste versjon, da den eksisterende har en litt Harry textur, så den må kamufleres med en litt større. Har alt fusket til en annen :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Pokker, dette funker vel kansje ikke på FSX? Har ikke klart å kommet meg overt til P3D ennå :-[ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Andreas Norheim Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Det funker på FSX. Installerte den i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Det funker på FSX. Installerte den i går Ja,samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Han steike!!! Er jo nesten så jeg kan peke ut huset mitt jo!!! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.