Gå til innhold

Flere godbiter


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

P3D3.1 fylles stadig opp med godbiter.    Også MILVIZ F-4 Phantom måtte gjennomgå en oppgradering til 3.1 og det satte meg på en tålmodighetstest etter såvidt å ha blitt fortrolig med dette fartsvidunderet i 2.5 .  Men nå er den her,  så da måtte både F-86 og Legacy vente i køen .  60talls-monsteret strutter av krefter og kvalitet ,  og det var en nytelse å slippe den løs i polarlufta  ;D

 

pha1.jpg

 

pha2.jpg

 

pha3.jpg

 

pha4.jpg

 

pha5.jpg

 

pha6.jpg

 

pha7.jpg

 

pha8.jpg

 

pha9.jpg

 

Og nå nærmer det seg enda ei god helg  8)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he ja,  hvis ikke Phantom`en kommer til meg,  så må jeg komme til den ;D  Er jo så bortskjemt med at alle godbitene før eller senere kommer innom Bodø,  men den tiden begynner å renne ut.  Snart er flybasen historie,  og da blir det stille i byen (  hvis ikke russerne ser sitt snitt til å overta  ::) )..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he ja,  hvis ikke Phantom`en kommer til meg,  så må jeg komme til den ;D  Er jo så bortskjemt med at alle godbitene før eller senere kommer innom Bodø,  men den tiden begynner å renne ut.  Snart er flybasen historie,  og da blir det stille i byen (  hvis ikke russerne ser sitt snitt til å overta  ::) )..........

 

Ja, det blir trist. Får ihvertfall håpe at de ikke roter til årets planlagte flyshow. De to forgående har jo vært eksepsjonelt bra! Kanskje vi møtes dagen før og knipser bilder ved Albertmyra denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Akkh ja,  årets flyshow henger vel i en tynn tråd?  Det ryktes at Bodø kommune og Avinor er blitt enige om et samarbeid,  men det er i seineste laget å begynne planleggingen nå !?!?

 

Ja, vi får håpe at ikke Luftforsvaret har måttet ringe kolleger fjernt og nært og avlyse hele greia. Er nok sikkert booking et år i forveien på de største attraksjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det, men spørsmålet er hvor mange av de invitasjonene som ble trukket da det tidligere ble bestemt at det ikke skulle være noe show i år. Ikke så mange som har frigjort programmet sitt for i år ennå, det eneste jeg har sett så langt er sveitserne, som ikke blir å se i Norge i år (så ingen Patrouille Suisse eller Sveitsisk F-18).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...