Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2016 P3D3.1 fylles stadig opp med godbiter. Også MILVIZ F-4 Phantom måtte gjennomgå en oppgradering til 3.1 og det satte meg på en tålmodighetstest etter såvidt å ha blitt fortrolig med dette fartsvidunderet i 2.5 . Men nå er den her, så da måtte både F-86 og Legacy vente i køen . 60talls-monsteret strutter av krefter og kvalitet , og det var en nytelse å slippe den løs i polarlufta ;D Og nå nærmer det seg enda ei god helg 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Herlig oppvisning, Di GE J79 sparker godt i fra seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 En av de styggeste/råeste jetjagerne Amerikanerne noengang har bygd, husker da Tyskerne landet sin i Bodø før BAS08, fyte korr han røyka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2016 husker da Tyskerne landet sin i Bodø før BAS08 Jepp, samme her, forresten siste gang æ så Phantom II live Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Du har da fortsatt muligheten Ernst, enda noen som honker og går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2016 He he ja, hvis ikke Phantom`en kommer til meg, så må jeg komme til den ;D Er jo så bortskjemt med at alle godbitene før eller senere kommer innom Bodø, men den tiden begynner å renne ut. Snart er flybasen historie, og da blir det stille i byen ( hvis ikke russerne ser sitt snitt til å overta : ).......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 28. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2016 He he ja, hvis ikke Phantom`en kommer til meg, så må jeg komme til den ;D Er jo så bortskjemt med at alle godbitene før eller senere kommer innom Bodø, men den tiden begynner å renne ut. Snart er flybasen historie, og da blir det stille i byen ( hvis ikke russerne ser sitt snitt til å overta : ).......... Ja, det blir trist. Får ihvertfall håpe at de ikke roter til årets planlagte flyshow. De to forgående har jo vært eksepsjonelt bra! Kanskje vi møtes dagen før og knipser bilder ved Albertmyra denne gangen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2016 Akkh ja, årets flyshow henger vel i en tynn tråd? Det ryktes at Bodø kommune og Avinor er blitt enige om et samarbeid, men det er i seineste laget å begynne planleggingen nå !?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 28. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2016 Akkh ja, årets flyshow henger vel i en tynn tråd? Det ryktes at Bodø kommune og Avinor er blitt enige om et samarbeid, men det er i seineste laget å begynne planleggingen nå !?!? Ja, vi får håpe at ikke Luftforsvaret har måttet ringe kolleger fjernt og nært og avlyse hele greia. Er nok sikkert booking et år i forveien på de største attraksjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Det er det, men spørsmålet er hvor mange av de invitasjonene som ble trukket da det tidligere ble bestemt at det ikke skulle være noe show i år. Ikke så mange som har frigjort programmet sitt for i år ennå, det eneste jeg har sett så langt er sveitserne, som ikke blir å se i Norge i år (så ingen Patrouille Suisse eller Sveitsisk F-18). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Snakker om BAS 2016, siden ble denne uke oppdatert fra 2012 til 2016, må da være et godt tegn http://bodoairshow.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 31. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2016 Snakker om BAS 2016, siden ble denne uke oppdatert fra 2012 til 2016, må da være et godt tegn http://bodoairshow.no/ Det lover godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.