Benjamin Hennes Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei! Nå i kveld hadde jeg og Rune Jensen oss en flott tur fra Kastrup til Gardermoen som en liten testflight ved bruk av delt cockpit. Dette gikk veldig bra for å være første gangen og under legger jeg ved et bilde fra finalen på Gardermoen. Bilder er selvfølgelig tatt av Pilot Monitoring (PM) ;D Takk for turen! Gleder meg til neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Stilig, hadde jeg hatt PC til det skulle jeg gjerne prøvd delt cockpit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2016 Tøft, når skal du begynne å føre real fly 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Ernie, det ligger fortsatt i kortene. Nå skal jeg ha meg minst et år som "friår" med jobbing for å få meg en grei inntekt så tar jeg det der i fra. Om det blir i år eller neste år er vel spørsmålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Takk for turen! Jeg er overrasket over hvor utrolig bra og smooth det funket etter å ha lest masse negative tilbakemeldinger på Aerosoft-forumet. Dette ga absolutt mersmak 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2016 Ernie, det ligger fortsatt i kortene. Nå skal jeg ha meg minst et år som "friår" med jobbing for å få meg en grei inntekt så tar jeg det der i fra. Om det blir i år eller neste år er vel spørsmålet Bra Benny, det lønner seg å skynde seg langsomt I mellomtiden får du nyttig trening med simulering ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Ønsker deg lykke til når avgjørelsen er tatt, Benny RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 27. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2016 Kult! Som jeg forstår er det aerosoft Airbus 3xx serien. Funker den bra eller er det bare tull? Har vurdert den nemlig, men har fått med meg at det har vært veldig buggete tidligere versjoner, så derfor avstått kjøp. Hvordan er den siste oppdateringen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Kult! Som jeg forstår er det aerosoft Airbus 3xx serien. Funker den bra eller er det bare tull? Har vurdert den nemlig, men har fått med meg at det har vært veldig buggete tidligere versjoner, så derfor avstått kjøp. Hvordan er den siste oppdateringen?? Etter den siste oppdateringen har den vært veldig bra. Det ryktes om at det skal komme enda en oppdatering men jeg synes den er på et greit nivå nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.