Gå til innhold

Perfeksjon


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Her var det ikke mye fred å få  8) .  Det eneste som kunne få meg fra å fly milviz F-86F i helga,  var RealAir Lancair Legacy V2.  Har alltid vært imponert av det RealAir får til,  og det var komplett hakeslepp denne gangen også.  De har tatt seg god tid,  men resultatet er også deretter.  Lancair Legacy var fantastisk i FSX,  og i P3D3.1 er den enda mer fantastisk.  Rettåslett perfeksjon ned til minste detalj.  Flyfeelingen er av det beste som finnes,  lydkvaliteten må bare oppleves og som vanlig,  modellen er fjærlett på fps !  RealAir er selveste spydspissen på feilfri utgivelse av nye modeller,  og jeg skulle ønske andre utviklere kan ta lærdom av dette.  Mye annet kan sies om denne modellen,  men jeg avrunder med en uforbeholden anbefaling  :)

 

leg1.jpg

 

leg2.jpg

 

leg3.jpg

 

leg4.jpg

 

leg5.jpg

 

leg6.jpg

 

leg7.jpg

 

leg8.jpg

 

Helga ble enda bedre enn forventet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! :)

 

Andrew, er det du som har laget Bardufoss-sceneryet? UTSA har nettopp slått opp en ny plasthangar mellom Bardufoss VGS og bygget øst for tårnet. Om det er interessant så kan jeg sende bilder neste gang jeg er i strøket.

 

EDIT: Det ser ut som den nye hangaren til flyklubben også er med! Veldig bra ;)

 

EDIT 2: Threshold for RWY 10 er også flyttet et godt stykke mot øst (se NOTAM).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! :)

 

Andrew, er det du som har laget Bardufoss-sceneryet? UTSA har nettopp slått opp en ny plasthangar mellom Bardufoss VGS og bygget øst for tårnet. Om det er interessant så kan jeg sende bilder neste gang jeg er i strøket.

 

EDIT: Det ser ut som den nye hangaren til flyklubben også er med! Veldig bra ;)

 

EDIT 2: Threshold for RWY 10 er også flyttet et godt stykke mot øst (se NOTAM).

 

Jeg har nettopp laget to plasthangarer som kan brukes overalt i landet, så ja takk til bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Tror jeg må ha den kjerra. Forøvrig fjerner jeg de gamle betongbitene ved runway på Bardufoss NUH.

 

Du kommer til å elske denne kjerra Andrew  :)  .... og de betongbitene er det eneste som er å utsette på Bardufoss,  så det er jo glimrende at disse screenshots`ene ga deg litt mer å gjøre  ;D

 

Lancair under nedlasting nå :)

 

Bra Svein-Frode,  du kommer ikke til å angre ,  men la meg / oss få en liten tilbakemelding etter prøveflyvning.  Det KAN jo være at bare lille meg får sånn positiv hætta av denne modellen  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...