Gå til innhold

P3Dv3


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hiver meg på testbølgen med erfaringer fra versjon 3.  Egentlig galskap å begynne helt på nytt igjen,  når man hadde en versjon2 som fungerte så bra.  Heldigvis kunne jeg beholde v2 ved siden av v3 i begynnelsen,  men etter hvert ble det plassproblemer,  så nå har jeg bare en sim inne.  Og hvilken sim,  P3Dv3 går så det suser,  og denne gangen ser det ut til at utviklere er raske med å oppdatere sine addons.  FTX Global og landclass er på plass,  nå mangler bare FTX Norway.  Heldigvis fungerer AoN,  og AI-trafikken er der som før, så gamlelandet har nok å by på.  Siste oppdatering hos meg er REX Soft Clouds,  så nå er vinterunderholdningen klar for ny sesong  ;D

2015-10-15_18-53-57-410.jpg

 

2015-10-15_19-20-14-664.jpg

 

2015-10-15_19-3-15-125.jpg

 

2015-10-15_18-57-29-123.jpg

 

2015-10-15_18-29-40-632.jpg

 

2015-10-15_18-33-50-970.jpg

 

2015-10-4_13-44-32-140.jpg

 

2015-10-15_19-9-18-809.jpg

 

2015-10-16_17-31-47-142.jpg

 

Mange av flymodellene fungerer som før,  men Starfighteren fra Skunkworks og PhantomII fra Milviz trenger nye innstallere.

Regner med de er på plass om ikke så alt for lenge.  God helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Se det ......ute blandt testpilotene :o er jo en ny side fra deg Ernst ....å jaggu leverer du snadder bilder igjen

Forresten bare tilfeldig jeg datt inn nå for hadde egentlig tenkt å vent til mere var klart.....men kjedet meg da jeg har vært hjemme hele uken med feber og skikkelig influense så noe må en finne på  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jatakk Robert,  hadde også tenkt å vente ei stund til,  men så var det såpass positiv respons i diverse fora,  så æ lot det stå til  :D .  Og i begynnelsen kunne æ fly i v2 mens æ mekket sammen v3,  så da var det greit.  Har samme PCen som før,  men oppgradert til GeForce 870 med 4Gb minne,  og en fantastisk 32 tommers 4K-skjerm som matcher  60hz med 60 fps i simmen,  flyter ubegripelig bra uansett hva jeg flyr .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk alle sammen,  hyggelig at det er litt liv her inne  :) .

 

Bodø er like nydelig som alltid, takk Ernst!!

 

Jada Kim,  Bodø og resten av AoN er heldigvis like bra i v3 som i FSX og v2,  så nå gler æ meg til FTX Norway kommer på plass, og at Tore blir ferdig med Narvik !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det er det noen "guruer" her på forumet som kan  ;)  Jeg fikk hjelp,  flymodeller og ferdig utfylte flightplans,  så det var reine julaften.  Alternativt kan man bruke eget program,  f.eks. "Ultimate Traffic 2",  men er usikker på om det funker i P3D3  ??

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...