Gå til innhold

Mine første bilder i P3Dv3 i Norge


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ser veldig bra ut med ORBX global og AoN.

Det som du enkelt kan gjøre bedre er skyene og fargen på himmelen(sky textures).

Du kan laste ned noe som er bedre enn default P3D gratis,les mer her:

https://simmerhead.wordpress.com/2014/01/16/freeware-excellence-hde-v2/

 

REX er straks kompatibel med V3 for di som önsker å bruke det i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

REX er straks kompatibel med V3 for di som önsker å bruke det i steden.

 

Å det gleder jeg meg til! Husker jeg tenkte at det ikke var så stor forskjell etter at jeg fikk REX, men nå som jeg kjører P3Dv3 uten så irriterer jeg meg over skyene, fargen på himmelen, størrelsen på sola, lynnedslag o.s.v. Så ja, det gjør en forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Robert! :D Eneste ankepunktet er formen på skyene (Cu), som jeg syns også her er klart for utstrekte vertikalt og dermed ser litt snodige ut, spesielt når de er mange og sammen.

 

Det som du enkelt kan gjøre bedre er skyene og fargen på himmelen(sky textures).

Du kan laste ned noe som er bedre enn default P3D gratis,les mer her:

https://simmerhead.wordpress.com/2014/01/16/freeware-excellence-hde-v2/

 

Er denne v3-kompatibel? Har brukt Diaz' gratis himmel-/skyteksturer til FSX i flere år og vært knallfornøyd med disse. Godt fornøyd med REX Soft Clouds i P3D v2.5 (har ikke installert disse i v3 enda), men fikk allikevel aldri til skyene (Cu) med et like realistisk utseende som jeg gjorde med freeware'n fra Pablo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nice! P3D er fremtiden... En stund fremover i alle fall. Jeg hadde problemer med flyvende hus og andre objekter som prøvde å fly i v2, det ble det heldigvis slutt med i v3. Hehe. ;D

 

Har aldri opplevd flygende hus, men på lørdag kveld over Sverige på vei til Tokyo kom det plutselig en rekke med skarpe lys som passerte foran meg. Ka farsken, er det noen som skyter etter meg med sporlys? Har aldri sett dette før. For ordens skyld drakk jeg på fredag og ikke lørdag men det kan jo ha vært bakrus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Haha. Ja det skal man ikke se bort fra nei. Alkohyler og flyging er ikke bra! :) De fløy ikke av sted husene i p3dv2 hos meg heller da, men hele boligfelt enkelte steder kunne henge et par hundre meter oppe i lufta. En annen gang jeg skulle lande i Ålesund mener jeg det var, krasja jeg med hurtigruta i 4500 fot på innflyginga. Da måtte jeg klype meg i arma. LOL! ;D

På samme turen fløy jeg forbi ei ferge som hadde stranda oppi sunnmørsalpene et sted. Antakelig Guds lange arm i ferd med å lage Arken, og å få alle dyr om bord før syndfloden kom! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nice! P3D er fremtiden... En stund fremover i alle fall. Jeg hadde problemer med flyvende hus og andre objekter som prøvde å fly i v2, det ble det heldigvis slutt med i v3. Hehe. ;D

 

Har aldri opplevd flygende hus, men på lørdag kveld over Sverige på vei til Tokyo kom det plutselig en rekke med skarpe lys som passerte foran meg. Ka farsken, er det noen som skyter etter meg med sporlys? Har aldri sett dette før. For ordens skyld drakk jeg på fredag og ikke lørdag men det kan jo ha vært bakrus :)

Kan det ha vært stjerneskudd? Jeg har sett masse stjerneskudd i både FSX og P3Dv2. Som oftest kun på langturer da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...