Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Nå begynner det å nærme seg den årlige Flydagen på Kjeller, som i år er utvidet til to dager - 30. og 31. mai og årets program ser allerede spennende ut, med MiG-15 som mitt personlige høydepunkt. Dette ser ut til å bli årets fly-høydepunkt (no pun intended) i Norge, og med tanke på at Kjeller stadig trues med nedleggelse så håper jeg at flyinteresserte fra det ganske land kjenner sin besøkelsestid og møter mannsterke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. april 2015 Premium Medlem Del Skrevet 2. april 2015 Takk for den, ser veldig spennende ut, det er satt rød ring rundt datoen på min kalender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 http://www.an.no/Det_blir_nytt_spektakul_rt_flyshow_i_Bod__-5-4-94994.html Riktignok i 2016, men til Bodøs 200 års jubeleum blir det nytt flyshow, håper veldig at de klarer å få Vestfjordoksen på vingene til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Oppdatert program - Biltema Spiten er byttet ut med Mustangen deres, og i tillegg kommer Norwegian Spitfire Foundation (ironisk nok) med deres Mustang (tidligere Old Crow, nå i RAF-farger) fra England. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Er det opprettet web-side for flyshowet i Bodø 2016? Noen som har hørt "rykter" om innhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Det er nok litt tidlig ennå, men jeg har på følelsen at grunnen til at Luftforsvaret nå deltar på endel show rundt om i Europa er for å få de aktuelle luftforsvarene til å gjengjelde tjenesten og sende noe til Bodø neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Enn om det var så vel, Fredrik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.