Gå til innhold

Noen Norske Sabre painter


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Førsteklasses arbeid som vanlig,  og veldig hyggelig å se deg i forumet igjen  :) .  Borte i "Uthuset" leste jeg at du endelig hadde gått over til P3D,  er disse bildene fra P3D2  ?  Jeg er kjempefornøyd med hvordan Sabre`ern flyr i P3D2.4,  men den krasjer alltid simmen hvis jeg skifter modell fra Sabre til noe annet,  merker du noe til dette ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja det er P3D 2.5. Det har virkelig vært en sim vitamininnsprøytning å gå over til P3D. Så my bedre enn FSX på alle områder og ikke minst den ser og flyter mye bedre.

 

Jeg også får crash noen ganger med F-86'n, særlig hvis jeg kommer tilbake til simen etter en periode hvor den har vært i hvilemodus. Har du fått gunsight til å fungere? Det er det eneste som ikke funker for meg.

 

Neste ut er PX-C fra 336 Skv, den har en litt morsom historie med seg. Hunden til Lt. Tore Wilberg, en Norsk Buhund med navn Amber, fløy med han fra Lista og tilbake til Rygge på senhøsten 1958 i denne maskinen. Den satt på fanget hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Utrolig fine norske paints Jens-Ole,  har du gjort noen av disse tilgjengelig for andre    ::) ??

 

Har du fått gunsight til å fungere?

 

Nei,  det funker ikke hos meg.  Har ikke hatt "bruk" for det hittil,  så det var først nå jeg fikk testet dette.  Har finlest både den originale og Milviz sin "flight manual",  men radarsiktet er og blir slukket.  Andre problemer med denne modellen,  er manglende glass i hood,  og lyset/himmelen flasher etter ei stund ( sett fra cockpit).  Og som sagt,  P3D2.4 krasjer hvis jeg skifter fly eller avslutter simmen.  Dette skal være nyeste modell med egen innstaller for P3D2,  men all innstruks, fligh manual og mappestruktur er helt likt som i FSX,  så jeg lurer på hva Milviz egentlig har gjort for å tilpasse f-86 til P3D ???  --  Uansett,  resten av modellen er så fin,  og den flyr så bra,  at jeg beholder den fortsatt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...