Gå til innhold

RealAir Turbine Duke V2


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Da var den omsider her,  TurbineDuke`n for P3D2 ! Og RealAir skuffer ikke,  selvfølgelig,  de har som vanlig hevet kvaliteten enda noen hakk.  Dette er ikke noe dyptgående review,  kunne bare ikke la være å kaste meg over denne godbiten,  omtrent i samme øyeblikk som den var tilgjengelig. En kjapp tur fra Torp til Gardermoen,  og jeg kan med en gang si at denne modellen er det nærmeste man kommer i denne kategori flytype. Lyd, flyfeeling, motorhandling, alt får fram hele følelsesregisteret,  og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med denne råtassen  :)

 

trb1.jpg

 

trb2.jpg

 

trb3.jpg

 

trb4.jpg

 

trb5.jpg

 

trb6.jpg

 

trb7.jpg

 

trb8.jpg

 

trb9.jpg

 

trb10.jpg

Snart God Helg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Avsporing; hvilke AI pakke er det du kjører? Ser du blant annet har en NAX 787.

 

Det er en "Andrew Spesial"  ::) . Sleit lenge med dårlige AI-løsninger,  helt til Andrew forbarmet seg over meg,  og verden ble en helt annen  :) .  Etter dette har jeg nesten ikke rørt oppsettet for P3D2.4  Simmen fungerer bedre enn noen gang,  Norge-scenery er et eventyr og jeg har enda ikke hatt et eneste krasj.  Så nå tør æ ikke oppgradere til 2.5  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Handlet upgradeversjonen for P3D,men så viser det seg att FSX versjonen som jeg har bare var V.1 og da går det ikke å instalere upgrade versjonen.

Er vel bare å handle en gang til og da fullversjonen for P3D.

Det er så mange lisensvarianter etter hvert att man må holde tunga rett i munnen ved kjöp i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det blir vel hipp som happ da om man skal oppgradere FSX versjonen fra V1 til V2 först og så kjöpe oppgraderingen.

Har sendt en supportforespörsel om jeg kan få omgjort mitt kjöp og så bare gå for fullversonen til P3D.

Har jo alle disse utgavene,både med og uten turbin,men desverre i versjon 1.Var aldri klar over att versjon 2 var ute engang.Og FSX er uaktuelt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he ja,  æ hadde både standard Duke og Turbin,  og Standard V2,  men ikke turbin V2,  så det var bare å kjøpe fullversjon for P3D2.  Men sjelden har det føltes bedre å "sponse" nykjøp enn denne gangen.  RealAir er blant utviklerne som drar lasset i riktig retning,  så det var bare helt rett å betale enda en gang  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...