Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2015 Da var den omsider her, TurbineDuke`n for P3D2 ! Og RealAir skuffer ikke, selvfølgelig, de har som vanlig hevet kvaliteten enda noen hakk. Dette er ikke noe dyptgående review, kunne bare ikke la være å kaste meg over denne godbiten, omtrent i samme øyeblikk som den var tilgjengelig. En kjapp tur fra Torp til Gardermoen, og jeg kan med en gang si at denne modellen er det nærmeste man kommer i denne kategori flytype. Lyd, flyfeeling, motorhandling, alt får fram hele følelsesregisteret, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med denne råtassen Snart God Helg ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ernst og Dukern på sitt beste! Avsporing; hvilke AI pakke er det du kjører? Ser du blant annet har en NAX 787. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2015 Takk for Info Ernst ;D Og de som har FSX versjonen og vil oppgradere til P3D her er linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2015 Avsporing; hvilke AI pakke er det du kjører? Ser du blant annet har en NAX 787. Det er en "Andrew Spesial" : . Sleit lenge med dårlige AI-løsninger, helt til Andrew forbarmet seg over meg, og verden ble en helt annen . Etter dette har jeg nesten ikke rørt oppsettet for P3D2.4 Simmen fungerer bedre enn noen gang, Norge-scenery er et eventyr og jeg har enda ikke hatt et eneste krasj. Så nå tør æ ikke oppgradere til 2.5 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Takker for info, Ernst. Da får jeg vel handle Duke en gang til, via FSX versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 27. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2015 Handlet upgradeversjonen for P3D,men så viser det seg att FSX versjonen som jeg har bare var V.1 og da går det ikke å instalere upgrade versjonen. Er vel bare å handle en gang til og da fullversjonen for P3D. Det er så mange lisensvarianter etter hvert att man må holde tunga rett i munnen ved kjöp i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2015 Går det ikke å oppdatere fsx versjonen først da ? Sjekket var ikke så enkelt nei ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 27. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2015 Det blir vel hipp som happ da om man skal oppgradere FSX versjonen fra V1 til V2 först og så kjöpe oppgraderingen. Har sendt en supportforespörsel om jeg kan få omgjort mitt kjöp og så bare gå for fullversonen til P3D. Har jo alle disse utgavene,både med og uten turbin,men desverre i versjon 1.Var aldri klar over att versjon 2 var ute engang.Og FSX er uaktuelt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2015 Må bare le litt ..................gjorde jaggu samme brøleren var sikker på at jeg hadde v.2 : Sånn er det når man ikke sjekker godt nok før kjøp ordnet seg så jeg får tilbakebetalt for feilkjöpet ...bra på service der i gården ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 27. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2015 Må bare få berömme Real Air for deres kjappe og gode service.(I alle fall i mitt tilfelle) Skrev til Rob og allt ordnet seg så jeg får tilbakebetalt for feilkjöpet ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2015 He he ja, æ hadde både standard Duke og Turbin, og Standard V2, men ikke turbin V2, så det var bare å kjøpe fullversjon for P3D2. Men sjelden har det føltes bedre å "sponse" nykjøp enn denne gangen. RealAir er blant utviklerne som drar lasset i riktig retning, så det var bare helt rett å betale enda en gang ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 OK fullversjon. "Oppgraderte" FSX versjoner vil jeg uansett ikke ha, uansett hva produsenten heter. Dog er min irritasjon stor over det faktum at jeg har betalt hele tre ganger for en viss 737 fra en viss produsent. Det er ren ågervirksomhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Så fin ut den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Kaspersen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Litt av en doning Ernst! Makelause bilda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 28. februar 2015 repaint finner du her Redigert link http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=ln-rtd&CatID=root&Go=Search Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 28. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 28. februar 2015 Linken din förte bare til ett bilde så jeg tar sjangsen på å oppdatere linken ;D http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=ln-rtd&CatID=root&Go=Search Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. mars 2015 Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2015 Låner tråden din Ernst Tok en tur Fra Karmøy(ENHD)til Kjevik (ENCN) en tidlig morgen klikket noen bilder og deler de her AON/ASN/GSX/DUKE_V2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.