Kjell Dahle Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Her var det kjekt å være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. januar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2015 Fine bilder! Hvilken F-16 er det der om jeg tør spørre? Hardangervidda er rimelig snau gitt, ikke mye vegetasjon her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 ser ut som Aerosoft sin F-16, (skyt meg siden om jeg tar feil ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. januar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 4. januar 2015 Fin serie, artig å suse omkring med blåselamper, når landskapet blir sånn realistisk . Er nok Aerosoft F-16 ja...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Dahle Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Er Aerosoft sin versjon ja. Liker farten, - i min hjemmebydge cockpit. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Knutsen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Er dette med P3D v2? eller fungerer Aerosoft sin F16 I P3D V2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Dahle Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Dette er FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg laget meg en falsk fsx.exe, og installerte fuggern direkte i P3D 2.4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvordan gjorde du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg åpnet Notepad, skrev noe tull som falt meg inn der og da - og lagret den som "fsx.exe" i P3D folderen. Du må velge "All files" før du selv velger extension (i dette tilfelle ".exe") i Notepad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.