Gunnar van der Meeren Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Etter å ha sett Benjamin sine fine bilder av Night Environment, bestemte jeg meg for å kjøpe dette. Dessverre ble dette noe overkill for meg. Mye ser fint ut, mens andre ting er rene nyttårsaften. Og dessverre, så følger ikke lysene broene heller - de detter simpelthen i sjøen. Det er også mye hvitt lys i dette som virker litt fremmed på meg... Det store spørsmålet er da: Er det noen som kjenner til tweaks av dette?. Kan vel si såpass at AS Night Environment ligger øverst i scenerybiblioteket hos meg. Kanskje skulle det ha vært plassert lengre nede?... Her er noen bilder slik jeg opplever Bergensområdet. Og slik ser det ut uten Aeorosoft sitt addon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Syns NE tilfører etterlengtet realisme nattestid, men for din del kan du jo eksperimentere med litt med hvilke lag av produktet du har aktivt i scenery library Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Syns simmen din så veldig bra ut, for å være helt ærlig. Slutt å klag! ;D Angående lys under broer er bare noe en må leve med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Torstensen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Slet litt selv med performance når jeg hadde NE Norway installert. Det resulterte med at jeg deaktiverte layer 0 og 1, slik at jeg stod igjen med Base, 0 og 3 i scenery library. Det funket hvertfall for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Slet litt selv med performance når jeg hadde NE Norway installert. Det resulterte med at jeg deaktiverte layer 0 og 1, slik at jeg stod igjen med Base, 0 og 3 i scenery library. Det funket hvertfall for meg Det skal ikke spille noen rolle om du har bare layer 3 eller alle sammen aktivert, da skal du få full guffe uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Takker alle sammen. Jeg skal prøve meg litt frem. det som jeg i allefall ønsker litt mindre av, er det kraftige hvite lyset som er smurt ut over alt. Nå skal det i sannhetens navn sies at bildene er tatt med full vinter og snødekke på bakken. Registrerte at Benjamin ikke hadde så fremtredende hvitt lys, og ser også at han kjører en annen årstid (i den grad dette spiller noen rolle). Håper også at vi en gang kan få korrigert for broene. Men julestemning er det jo, så da gjenstår det bare å ønske alle sammen en riktig God Jul! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Syns simmen din så veldig bra ut, for å være helt ærlig. Slutt å klag! ;D Synes simmen så bra ut jeg, selv om de fluoriserende lysene kunne passet i en eller annen slalombakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Kanskje de har hentet inspirasjon fra fotografier. Her er en link til søket "Bergen by night", og bildene er nok typiske for nattlige bilder av byer over hele verden. Mange av disse bildene står i stil med bildene dine Gunnar, og de er nok photoshoppet, filtrert og striglet for salgsvennlige hensyn. https://www.google.no/search?q=bergen+by+night&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ZMeZVN6gNsKuygPDtoKgDQ&ved=0CB4QsAQ&biw=1745&bih=861 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.