Gå til innhold

Mp Tur med nye FTXN og Småstriper på Østlandet


Anbefalte innlegg

Her er en liten filmsnutt fra MP-turen... kjedelig klipp kanskje, men bare for å vise dem som eventuelt kunne tenke seg å prøve MP. Robert sine Widerøe teksturer vises ikke pga at jeg ikke hadde disse installert på min maskin. Neste film fra MP håper jeg blir med F16 og lavtflyvning.

 

iAkQrDOoAxo&feature=youtu.be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, og hvem stakkarer er det Ottern vil kaste ut gjennom åpne dører? :P

 

Husker Super EF2000 (DOS) eller Falcon4. Om man der skjøt ned et fly, hørte man "flapp" og man så de som hoppet ut. Hoppet man selv ut, kunne man styre sin egen fallskjerm helt ned til bakken. Var man en galning (som meg), og prøvde å fly ned en som nettopp hadde hoppet ut, endte det opp med to øyer så store som tinntallerkner, og et stort skrik, a la Per Ulv. Dette savner jeg. Det kalles "atmosfære".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,  Flotte bilder. Er bildet fra Kjeller med FTX EU Norway ?  Hvilke av de norske freeware sceneryene har du installert i tillegg ?  Jeg får ikke opp hverken Åråsen eller Olavsgård. Har en mengde lysegrønne og brungrå "patcher" istedet.  By the way hvordan får du opp bildene ? Jeg får bare opp lenker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp gjort ferdig en tilpassing av Kjeller men med det gamle Fotoscenry, venter spent på et nytt. Det er slik at en må fjerne deler av FTX sitt for de flyplassene jeg lager. Forsøker å holde det så nært originalt som mulig, men ser at det er nødvendig med litt påfyll til FTX sitt.

Som sagt ENKJ er ok, Oslo fila er nesten ferdig og Hokksund, Reinsvoll, Starmoen og Trysil likedan.

Så på videoen at de var en tur innom Maarud og der trengs det nok en bedre tilpassing til Meshet og bygg. Prøver som sagt å utnytte det som kan brukes fra FTX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...