Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2014 Dagens Mp sammen med Tore Stranden 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 21. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2014 Det så jævlig gøy ut! Har som nyttårsforsett å prøve ut multiplayer - har til dags dato aldri prøvd multiplayer i hverken FS eller andre spill, og jeg fikk min første data på 80-tallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Og det siste, "mystiske" bildet fra "Østlandet" er ENBO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2014 Ja "sneak preview" til deg ,Andrew Skal kaste det ut :-[ borte nå Ser det er flere bilder som har "sneket" seg med ...lar de ligge det er de det som det står FTXN oppe i Venstre hjørne ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Her er en liten filmsnutt fra MP-turen... kjedelig klipp kanskje, men bare for å vise dem som eventuelt kunne tenke seg å prøve MP. Robert sine Widerøe teksturer vises ikke pga at jeg ikke hadde disse installert på min maskin. Neste film fra MP håper jeg blir med F16 og lavtflyvning. iAkQrDOoAxo&feature=youtu.be Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jaha, og hvem stakkarer er det Ottern vil kaste ut gjennom åpne dører? Husker Super EF2000 (DOS) eller Falcon4. Om man der skjøt ned et fly, hørte man "flapp" og man så de som hoppet ut. Hoppet man selv ut, kunne man styre sin egen fallskjerm helt ned til bakken. Var man en galning (som meg), og prøvde å fly ned en som nettopp hadde hoppet ut, endte det opp med to øyer så store som tinntallerkner, og et stort skrik, a la Per Ulv. Dette savner jeg. Det kalles "atmosfære". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2014 Legger ut en snutt der dørene er lukket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Flott tur dere har hatt, skulle gjærne værdt med, men har tatt juleferie fra flightsim til førskommende fredag. Blir gjærne med på en tur da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei, Flotte bilder. Er bildet fra Kjeller med FTX EU Norway ? Hvilke av de norske freeware sceneryene har du installert i tillegg ? Jeg får ikke opp hverken Åråsen eller Olavsgård. Har en mengde lysegrønne og brungrå "patcher" istedet. By the way hvordan får du opp bildene ? Jeg får bare opp lenker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har nettopp gjort ferdig en tilpassing av Kjeller men med det gamle Fotoscenry, venter spent på et nytt. Det er slik at en må fjerne deler av FTX sitt for de flyplassene jeg lager. Forsøker å holde det så nært originalt som mulig, men ser at det er nødvendig med litt påfyll til FTX sitt. Som sagt ENKJ er ok, Oslo fila er nesten ferdig og Hokksund, Reinsvoll, Starmoen og Trysil likedan. Så på videoen at de var en tur innom Maarud og der trengs det nok en bedre tilpassing til Meshet og bygg. Prøver som sagt å utnytte det som kan brukes fra FTX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2015 Hei, Flotte bilder. Er bildet fra Kjeller med FTX EU Norway ? Ja bilder fra Kjeller der Bruker det meste gamle fra gutta i en salig blanding her finner du ut hvordan legge inn bilder http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=35032.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.