Gå til innhold

Nyinstallasjon


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har FSXen min vært trofast i nesten 3 år og da var det på tide å ta en

reinstallasjon av PCen da ting begynte å bli uoversiktlig.

 

Har enda ikke tatt steget til P3D da PMDG ikke har sluppet sine lisenser ennå

for den.

 

Deler et bilde som viser PMDG sin 777-300ER på en liten testtur i nord.

5sAxtyI.jpg

 

Her er da ASN (Active Sky Next), FSX, PMDG 777-300ER og det som finnes av freeware til Norge aktivt :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort som jeg har prøvet på, å notere etter som du gjennomgår installasjonen? Jeg har gjort et forsøk, inkludert å legge inn nye momenter og avsnitt etter hvert som det har kommet til AddOns til spesielt scenery, men også tips og triks?

Kunne vært interessant å se hvilke erfaringer andre har gjort seg og hvilke prosedyrer som kan ligge som grunnlag for en effektiv og optimal installasjon.

PS.: Tror jeg har reinstallert Windows og FSX 4 - 5 ganger ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det før, men jeg pleier å legge en ganske så grei slagplan før

jeg setter i gang når det gjelder rekkefølge jeg skal installere ting og slikt. Så pleier jeg

som oftest å ha de mest oppdaterte sceneriene for Norge klar på ekstern harddisk slik at jeg

slipper å laste ned alle pakkene etter installasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har FSXen min vært trofast i nesten 3 år og da var det på tide å ta en [/size]reinstallasjon

 

 

Hysj da mann.. Ikke si slik høyt.

Her i huset tror jeg at maskina nå går på 4 året uten reinstall, så før eller senere må jeg nok bare bite i eplet.

Men etter siste Nvidia drivers så fikk maskina ny giv.

Tror jammen den har gått i barndommen igjen.

Spytter ut frames jeg ikke har sett maken til på lang lang tid, selv etter innkjøp av ASN.

Tok faktisk en busstur til Bergen på morran idag Benny.

Ser ut til at det er innevær på dine kanter.. :o

 

 

5It1UC0.jpg

 

Lykke til videre med installeringa.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også merket en merkbar endring i ytelse. Har alltid låst FPS til 30, men på den nye driveren prøvde jeg Unlimited siden jeg bruker DX10 fixeren - vanvittig forskjell i FPS.

Hmmm. Jeg har også denne DX10-fixen, men det virker hos meg som om det var en dårlig investering. I Virt Cockpit ble instrumentene mindre klare. Geografien ble omtrent som før. Mener at jeg fulgte instruksjonene, både den som var inkludert i fixen (PDF) og en annen jeg fant på nettet (Steve FX DX10 How To.pdf). Kanskje andre ting som begrenser hos meg (Nvidia GTX 260 på PCI Express) / grafikk-driver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...