Gå til innhold

PNW + P3D2.1 = sant


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

ENDELIG !,  ORBX PNW triple installer.  Jeg har holdt meg unna krummelure-installasjoner av ORBX-scenery i P3D2,  og ventet på at de skulle rydde opp texturekaoset og komme med en godkjent installer. Nå er de endelig i gang,  og først ute er Pacific North West.  Håper Alaska og de andre regionene ikke er så langt unna,  så er det bare å utfordre storslagen natur og enorme landskap til spennende bush-flyvning.  Elsker måten P3D2 får fram detaljer,  lyseffekter og atmosfære i simmen .  Fps nesten i hundre,  helt stutterfri flyt,  men med mye scenery kan landskapstexturene bli hengende litt etter.  Sistnevnte skyldes nok min tilårskomne PC,  men skitt au,  den holder fortsatt koken  ;D .

 

PNW1.jpg

Hva passer vel bedre til å inspisere nye landskap,  enn dette flaket  ;) .

 

pnw2.jpg

 

pnw3.jpg

 

pnw4.jpg

 

pnw5.jpg

 

pnw6.jpg

 

pnw7.jpg

 

pnw8.jpg

PS,  se opp ( eller ned )  for skumle høyspentledninger som har en tendens til å krysse farlig nært finalen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter! PNW er min soleklare favoritt blant FTX regionene.

 

Når det gjelder uskarpe bakketeksturer er jo det noe vi er flere som sliter litt med. Jeg må kjøre med 0.3 zoom for at det skal bli levelig skarpt. Med zoom på 1 orker jeg ikke se ut av vinduet.. :) Det er ikke maskinen sin feil, men sikkert en kombinasjon av P3D2.1 bug, og ikke minst mine settinger og tweaks.

 

Skal uansett bli kjekt å sjekke dette ut når tilbake fra jobbreise :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Detta blir gøy! Synd at ikke FSAddon kaster seg rundt og fått oppdatert Vancouver og Misty Fjords til P3D.

 

Når det gjelder uskarpe teksturer så er dette et problem som svært mange opplever, selv de med de aller råeste maskinene, så det gjenstår nok noe finpuss før P3D er perfekt.

 

Flotte sjåtts, og god tur videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Helt vanvittig bra bilder Ernst! Jeg er imponert over atmosfæren i p3dv2! jeg har til og med prestert å få en slags whiteout når jeg fløy over snøbelagte fjell med høy sol! Noen andre som har prøvd/opplevd dette (hvis det ikke er en p3dv2.1 bug da?!?)??! Det var absolutt ingen konturer å se, og jeg ble helt "snøblind"!  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakert Ernst. Ser ut til at en overgang til P3D er påkrevet snart ;)

 

Sistnevnte skyldes nok min tilårskomne PC,  men skitt au,  den holder fortsatt koken 

 

Du er en telefonsammtale unna en ny pc, så da venter jeg telefon ifra deg i løpe av relatift kort tid :P

 

PS,  se opp ( eller ned )  for skumle høyspentledninger som har en tendens til å krysse farlig nært finalen

 

Er da ikke så rart. Du har jo 4 røde på PAPI lysene (alt for lavft).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelige kommentarer folkens  :) 

 

jeg har til og med prestert å få en slags whiteout når jeg fløy over snøbelagte fjell med høy sol!

 

Samme erfaring her,  etter å ha flydd gjennom stratosskyer og vekslende sol.  Trodde det var P3D2 som var i ferd med å krasje,  så æ slo av og gjemte meg.........  ;D

 

Er da ikke så rart. Du har jo 4 røde på PAPI lysene

 

He he,  C195 har dårlige STOL-egenskaper,  så æ liker å krabbe lavt inn på finalen.....  8)

Og forresten så må du vente enda ei stund på den telefonen,  æ bytter ikke ut gammelhunden så lenge den leverer på denne måten  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
PS,  se opp ( eller ned )  for skumle høyspentledninger som har en tendens til å krysse farlig nært finalen

 

Er da ikke så rart. Du har jo 4 røde på PAPI lysene (alt for lavft).

 

Ja hva mener du med slik flyving Ernst?! Det skal jo helst være 2 røde og 2 hvite PAPIs på finals vet du! LOL!  ;D

 

Samme erfaring her,  etter å ha flydd gjennom stratosskyer og vekslende sol.  Trodde det var P3D2 som var i ferd med å krasje,  så æ slo av og gjemte meg.........  ;D

 

LOOOL! Hehe, det mangler ikke på humoren her nei. Kongebra!  ;D 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...