Gå til innhold

FSX og en tur i "Superbuggen"


Anbefalte innlegg

Tøft Robert.

Det er litt vanskelig å fange all "Action" med Buggen i screenshots men her har du klart deg bra synes jeg.

 

Selv river jeg meg i håret pga at denne modellen og Takkpakk foreløbig ikke er kompatibel med Prepar3D.

Vi får bare håpe at denne j***** Eula saken løses og at VRS slipper en P3 version etter hvert.

Ser ikke ut som det finnes noen løsning for å "lure" den inn heller og med en såpass komplisert modell så er det uansett utelukket å prøve.

 

Kjetil:

Med TackPack instalert sammen med Superbuggen så kan du faktisk skyte ned vanlig Ai trafikk.

Du kan også skyte ned dine kompiser i Multiplayer men da kreves det at motstanderen også har Tac instalert.

 

God tur videre Robert. Håper du fikk lufta ut alt grums??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Er ikke fullt så galt som det høres ut blir bare litt pisst når jeg blir sittende hjemme med stiv nakke og lungebetennelse så da måtte bare noen tilfeldige AI fly få unngjelde ... ???

Ja Øyvind vi får satse på at den blir skvisa in i P3D etter hvert .....masse maskin å fly med mye å sette seg inn i  8) ......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

En tur i MP i dag plasserte ut Hangarsship og fikk den ideen ....lurer på hvor mye som skal til for å senke dette beistet ...ok da var det å prøve først 4 Harpoon ....balja lagde noe åringer i vannet men fløt som en kork ..hmmm nye runde 4 nye harpoon og da måtte den gi tapt og gikk til buns rett utenfor Bygdøy ......blir vel et forklaringspromlem for myndighetene  :o

her er noen bilder

Fo3aKEh.jpg

jltrxr3.jpg

YOqBXoV.jpg

x6g5lU0.jpg

U2aPhIo.jpg

WNTkRRd.jpg

dp9zlAc.jpg

E2qjyjx.jpg

bkh2lx7.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...