Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2014 Måtte bare få ut litt frustasjon så da ble det en luftetur i "Buggen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2014 Huffda, hvem var det som måtte unngjelde her da ....? Har du også snøproblemer ;D Ta en tur nordover, her har vi ikke et snøfnugg for tiden (..... men stiv kuling og iskalde kuldegrader ). Tøffe bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2014 Stilig serie! Men som Ernst sier, hvem har daua her da, en annen superbug? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Tøft Robert. Det er litt vanskelig å fange all "Action" med Buggen i screenshots men her har du klart deg bra synes jeg. Selv river jeg meg i håret pga at denne modellen og Takkpakk foreløbig ikke er kompatibel med Prepar3D. Vi får bare håpe at denne j***** Eula saken løses og at VRS slipper en P3 version etter hvert. Ser ikke ut som det finnes noen løsning for å "lure" den inn heller og med en såpass komplisert modell så er det uansett utelukket å prøve. Kjetil: Med TackPack instalert sammen med Superbuggen så kan du faktisk skyte ned vanlig Ai trafikk. Du kan også skyte ned dine kompiser i Multiplayer men da kreves det at motstanderen også har Tac instalert. God tur videre Robert. Håper du fikk lufta ut alt grums?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. januar 2014 Er ikke fullt så galt som det høres ut blir bare litt pisst når jeg blir sittende hjemme med stiv nakke og lungebetennelse så da måtte bare noen tilfeldige AI fly få unngjelde ... ??? Ja Øyvind vi får satse på at den blir skvisa in i P3D etter hvert .....masse maskin å fly med mye å sette seg inn i 8) ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er det noen som skyter tilbake på deg når du bruker TacPack eller er det bare en ren "turkey shoot"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2014 Er det noen som skyter tilbake på deg når du bruker TacPack eller er det bare en ren "turkey shoot"? Det kan du velge selv ....diverse scenario som settes opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 off, kjenner at æ snart må finn litt tid og dra fram superbuggen og lek mæ litt, knall bilder Robert, va d godt å få ut litt damp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 Bare å hiv sæ på nett Andreas husk å last ned siste update...Ts æ oppe å æ sitte hær med en stiv en (hm nakke) å influensa så dagan går stort sett med å knærte ai trafikk Vent bare på båtan tæ han Nilsen så ska æ søkk dei å ... : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2014 Ute og testet litt mere satt opp et par SAM batterier men ikke godt å få tatt kverken på de før de tar deg ...hehe Slik ser SAM batteriene ut.......... her forhøyet beredskap på Værnes for anledningen : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Flares funker dårlig mot radarguidede SAMs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. februar 2014 En tur i MP i dag plasserte ut Hangarsship og fikk den ideen ....lurer på hvor mye som skal til for å senke dette beistet ...ok da var det å prøve først 4 Harpoon ....balja lagde noe åringer i vannet men fløt som en kork ..hmmm nye runde 4 nye harpoon og da måtte den gi tapt og gikk til buns rett utenfor Bygdøy ......blir vel et forklaringspromlem for myndighetene her er noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ja d smalt godt, Sank gjor den til slutt å men nå stikker jeg til Caribien for å se om jeg finner meg et Cruise ship eller 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.