Gå til innhold

Saitek Pro Flight Yoke?


Tom Erik Skotheim

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte å gjøre investering i Saitek Pro flight Yoke, samt de hendlene å pedaler fra Saitek.

http://www.komplett.no/saitek-pro-flight-yoke-system/340140

Er dette å anbefale, tenker da på når man skal fly litt store fly (MEA), å vil dette være mulig å kjøre på Windows 7?

Tenker da å kjøpe FSX, vil dette være et greit begynersett ? :)

 

Er helt ny her å setter pris på alt hjelp å tips :)

 

Mvh Tom Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Anbefaler Saitek framfor CH - som vel er de eneste to leverandørene av utstyr i denne prisklassen. Ikke spesielt god kvalitet, men som en Ryanair kaptein sa det: "You pay nothing, you get nothing". Selv om kvaliteten er så som så, så øker det innlevelsen betraktelig. Som noen andre sa, kjøp en ekstra TQ når du er i gang. Den koster ikke så mange kronene: http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg hadde Saitek Cessna yoke og den ga meg vel så mye realistisk følelse som 737 yoken jeg har nu. Cessna yoken har 90 grader vending hver vei imot 60 grader på denne du velger. CH yoken er i sammenligning veeeeldig mye dårligere. fjærene gir dårlig følelse og plast røret i motsetning til Saitek sin aluminium lager ujamn friksjon.

 

 

83FFF0F7-4E37-4CF8-B2FA-0FF4103D1977_zpsgnzolm7h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...