Gå til innhold

Mosquito


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nærmere bestemt DH98 Mosquito B.MkIV. Modellen er laget av legendariske Dave Garwood, som mange sikkert kjenner.

Flyet har vært i omløp ei stund, men siden det har vært mistenkelig stille angående modellen her inne, tillater æ meg å komme med noen bilder...... I mine warbird-øyne er dette den beste FREEWARE æ har i min hangar, og selv om den ikke kan konkurrere i detaljrikdom med toppmodellene fra A2A og de store payware-gutta, så oser Mosquitoen av gode flyegenskaper og fantastisk lydkvalitet. Uten bombelast er den en nytelse å fly aerobatics, men den er også en råtass fullastet med bomber, og med den rette motorsettingen er lydkvaliteten musikk for kresne.

 

msq1.jpg

 

msq2.jpg

 

msq3.jpg

 

msq4.jpg

 

msq5.jpg

 

msq6.jpg

 

msq7.jpg

 

msq8.jpg

 

msq9.jpg

 

msq10.jpg

 

msq11.jpg

 

God tur.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ernst: på tide å ta opp igjen formasjonsflyging på MP (med Mossie)?...

 

Det kunne vært veldig artig :D Mossie`n må være noe av det beste for å bedrive tett formasjonsflyvning. Har prøvd noen ganger med opptil fireflys formasjon med "recordern", og det er kjempegøy, men MP er jo best. Dessverre har interessen for å fly i formasjon vært laber, og det meste av MP-flyvningen er som regel spredt kaos :grin: For tiden benytter jeg dagene mye utendørs, men når kveldene begynner å bli mørke, må det bli tid til litt MP-aktivitet igjen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...