Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. august 2013 Premium Medlem Del Skrevet 2. august 2013 ... eller C-117 Skytrooper, som den også ble kalt. I praksis en Dakota med kraftigere motorer, større sideror og andre modifiseringer for å tilpasse flyet til etterkrigsbehov. Er fremdeles å se i bruk Sør-Amerika, men begynner å bli noe sliten etter mange års tjeneste. Du finner den hos Flightsim.com , og den er FREEWARE (!), men langt på vei i samme kvalitet som hos payware Bruker den mest til tunge bush-oppdrag med vanskelige inn og utflyvninger, og den gjør jobben med bravour. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dette var da flotte screenshots! Det er så bra at det er realistisk maling med avskallinger og detaljene er supre. Denne versjonen av DC3 ble ikke noen kommersiell suksess har jeg lest et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Denne må jeg ta en nærmere titt på i ettermiddag. Likte den godt brukte painten også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Bergfald Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Veldig flott, men hvor kan texturen lastes ned?? Virker litt meningsløst å bare vise flotte bilder. Hensikten med en slik apetittvekker må jo være å automatisk sette opp en nedlasting. Lær av Andrew!!! Har lett på nettet, men ikke funnet texturen til nedlasting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Flotte bilder som vanlig Ernst. Dette flyet ser unektelig ut som noe som må testes. Veldig flott, men hvor kan texturen lastes ned?? Virker litt meningsløst å bare vise flotte bilder. Hensikten med en slik apetittvekker må jo være å automatisk sette opp en nedlasting. Lær av Andrew!!! Har lett på nettet, men ikke funnet texturen til nedlasting. Beklager, men denne posten fremstår nokså frekk for min del. Mulig det ikke var hensikten. Det er fult mulig å spørre etter link på en annen måte enn slik som gjort over her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det er alltid noen som må ha det inn med teskje, selv om det står hvor du kan laste den ned. Modellen er også beskrevet så da er det vel bare å søke :sick: Linker: http://www.flightsim.com/vbfs/fslib.php?searchid=13241829 Flere paints http://www.flightsim.com/vbfs/fslib.php?searchid=13241828 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. august 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2013 He he, hensikten med bildene var å fortelle at det finnes en god freewaremodell av dette flyet, og at det kanskje var interessant for andre å snuse nærmere på den. Skrev jo hvor man kunne finne grunnmodellen, og paint`n finner du på samme flightsim.com , sammen med en rekke andre painter. Følger også en interessant tråd om modellen borte i "uthuset" . ...... takk Fred, du kom meg i forkjøpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Bergfald Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Beklager om noen forsto dette som en kritikk!! Så langt derifra!!!! Like fullt kan jeg ikke finne linkene du har satt opp, Fred. Svar på linken er: No results. Flotte bilder!! Mvh Odd Bergfald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. august 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2013 Alt i orden, ingen som depper her .... hvis du ikke får napp i lenkene, så skal du bare logge inn på flightsim.com, og bla gjennom filbiblioteket blant de nyeste fsx-addons, så finner du både modell og Paints . Modellen har vært tilgjengelig ei stund, men paintene er bare dager gamle, og hver Paint inneholder snarvei til modellen. Lykke til og god helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Bergfald Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Er vel øynene man først blir blind på. Etter flere gangers gjennom"syn" på flightsim.com fant jeg den endelig på "side" 3. Flott sak! Takk for hjelpen! mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hadde meg nettopp en kjapp tur i denne maskinen og førsteinntrykket er godt. Jeg har ingen erfaring med maskinen i virkeligheten, eller noen inngående kunnskap om den, men jeg syns den virket veldig lett å fly... Men som sagt, for alt jeg vet, kan det jo hende den er det i virkeligheten også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. august 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. august 2013 Kan ikke skryte på meg "real" erfaring med denne jeg heller :grin: , men synes den flyr veldig likt MAAMs Dakota, og de gutta påberoper seg troverdig realisme. Tok noen turer med mye last, og da kjentes maskinen mye tyngre. Artig uansett med litt spesielle fly i FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Var fin den gitt. Har testa litt i dag:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.