Andrew Thomsen Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Ting som er gjort ferdig. Ingen release, ingen dato, kun ment som info :wink: Nye Melkøya. Hammerfest City :grin: Oppdatert approach Værnes. Og en liten gmax terminal. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Skrevet 12. mai 2012 Ikke lenge til det er på din harddisk :smile: Jobber og med dette Pasi-fiserte sceneryet :grin:. Blir ikke utgitt uten videre, da jeg har mekket terminalen fort og gæærnt, og mangler mange shots ennå, for å kunne gjøre en ordentlig jobb, så dette er mest for egen nytelse, måtte ha noe nytt der før jeg ble sprø av å se den heslige MS terminalen. Resten av modellene har Pasi laget. Ja, og for ordens skyld: Nei, jeg gidder fremdeles ikke bruke masse masse tid på animerte gater. Siter
Christian Ramberg Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 ser flott ut Andrew. har ventet lenge på værnes og tromsø. gjør ingenting om det ikke er noe animerte gater for min del. ekstra unødvendig resurser spør du meg. keep up the good work Siter
Thomas Veggen Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Kan like godt fjerne Yellow/White Runway Markings-switchen fra maskina. Slik som nasjonen nå etter hvert ser ut i FSX benytter jeg sjelden flyplasser der runway markings skal være hvite! Ser frem til fremtidige oppdateringer fra deg Andrew! Siter
Andrew Thomsen Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Skrevet 12. mai 2012 Takk for den, Christian, Thomas. Når det gjelder animerte gater. Jeg har en viss forståelse for det, men ikke tid og lyst til det. For meg er det godt nok, at man kommer til en flyplass man kjenner igjen, og til bloksberg med alt "fancy stuff". En beta av AoN 3.2 er ute og rusler. Mulig denne terminalen blir med. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Skrevet 14. mai 2012 Sånn, da fant jeg en løsning, detta blir for alle :grin: Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 "Det enkleste er ofte det beste" Følte bare det passet bra i denne situasjonene hehe :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Skrevet 14. mai 2012 Det passer veldig godt :grin: Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 Ser veldig bra ut dette, blir nok en tur til Tromsø ligger det ann til ja Siter
Andrew Thomsen Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Skrevet 14. mai 2012 Gatene er mer detaljerte nå. Jeg har igjen å lage apron belysning på Værnes, så syr jeg sammen AoN 3.2. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Skrevet 17. mai 2012 Man går av og til amokk :whistle: En særdeles heldig kombinasjon av nattbelysning og midnatssol :grin: :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Skrevet 18. mai 2012 Innkjøp av Photoshop CS5 gjør tingene enklere. Værnes og Tromsø terminalene er vanskelige, men jeg kom i havn ved bruk av kulisser, som ligger 1 cm fra hovedveggene. Eneste fornuftige måten å takle slikt på :smile: Regner med full stopp nå, da jeg ikke har materiale til bedre modeller eller texturer (og får det vel heller aldri). Så det blir utgitt cirka som på bildene. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Skrevet 19. mai 2012 No vart aill bygningan betterø bedre ja :smile: Jeg skal ta meg litt ekstra tid med ENTC gatene (trenger sårt bilder av de, så de er litt fri fantasi). Jeg er ferdig med Værnes gater i denne omgang, så snart skal jeg få AoN 3.2 ut i verden. Er nødt til det pga alle tilpasninger og fikser. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Nydelig, Andrew! Tar du i mot donasjoner? :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Skrevet 19. mai 2012 Donasjoner av bilder uten skrå linjer på bygninger mottas med utgivelse av mer scenery :wink: Dette bildet viser siste versjon av gatene, og hele terminalen ligger nå på rett sted, pluss minus noen decimeter. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Skrevet 22. mai 2012 En serie med nye shots. Nå gidder jeg snart ikke mer :grin: Kjevik med litt nytt, som vanlig. Værnes vest forlenget med 150 meter (fra AIP SUP 2012). Nye, korrekte kystlinjer by Hans Ramberg. Terminalprosjektet gikk over stokk og stein. Men lenger kommer jeg ikke, har ikke shots til det. Takk til Sivert Indergaard for gate-shots. Og jeg gikk amokk på baksiden av alle steder (pleier å fuske med den vanligvis) :grin:. Men gidder ikke bruke tid på veibroer. Flysiden betyr alt, baksider tar jeg med ro. Såfremt vi snakker om 3D modeller :grin: Realistiske ENTC gater, med takk til Per Johansen. Ikke alt er med, men det er fordi noen av bildene jeg fikk ikke er skarpe nok til formålet. Men for meg er det over all forventning :cool:. Jau, jeg vet døra er feil, men har ikke shots. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Supert arbeid Andrew, du gjør det en fryd å trave opp og ned kysten. Vet slikt ikke er hovedprioriteringen din, men har du tenkt å lage SAS hangaren på Værnes? Denne kilde:http://i302.photobucket.com/albums/nn102/kulis1/IMG_6871.jpg Siter
Andrew Thomsen Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Skrevet 22. mai 2012 Takk for det. Jeg har kun det bildet du viser, og derfor blir svaret enkelt: Nei. Jeg kaster ikke lenger bort tid på å lage ting jeg ikke har nok bilder til å gjengi. Tenker da på bilder som kan brukes til "tapet"...og de må ikke være slik at linjer i bygget som skal være rette, er skrå på fotoet. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Det som hadde vært flagget på kransekaken her hadde vært at Werner hadde fått lekt seg litt med groundtextures på flyplassene i AoN Siter
Andrew Thomsen Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Skrevet 23. mai 2012 Det samme har jeg sagt til meg selv i cirka 14 dager :whistle: Det som nå pågår, er finsjekking av at alle relevante filer blir med (må jo ta ENBS, ENZV og ENAL fra gammel AoN), da de her er erstattet med scenerys fra Werner, Pasi og Jo Erlend. Jess, jobber med saken! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Ground polys er høyst eksperimentelt fra min side enda, og mangler verktøy for 100% nøyaktig plassering (Sogndal er offset med ca. 0,3 grader for øyeblikket). Forsker på det Kan tenke meg å ta Værnes dersom Andrew er interessert, nå som han får med gode kystlinjer etc. er jobben enklere Men det må bli i løpet av en helg i sommer, nå er det eksamenstid :whistle: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Skrevet 24. mai 2012 Jeg tar meg en joik jeg, Werner :grin: PS: Jeg tar ikke diskusjonen om ground polygoner her, pga mas om mer og mer, etc, går litt trett av det, for å si det mildt. Men kan nevne som et tips at den velkjente FS2002 metoden som brukes mye for FSX, tar drepen på regn effekter (våt apron), og det er absolutt ikke bra. Jeg tror det er en på FSdeveloper som fant en løsning, mer vet jeg ikke. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har eksperimentert litt med et par metoder - det er mulig, men det er tidkrevende. Per i dag har ikke Sogndal regneffekter rett og slett pga tidsbruken og presisjonen jeg må legge ned for å få effektene Jeg har en ny metode jeg skal teste ut i liten skala, skal se om det fungerer. Dersom det fungerer vil man få full FSX-polygons med regneffekter. Vi får se hva jeg finner på i de ukene jeg ikke har noe å gjøre i sommer :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.