Torkil Riiser Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Litt div bilder... Bror og meg i formasjon med både DC3 og F-5. F-15E er ny i FSX stallen min...Veldig fin maskin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Alltid koselig å se bilder av ordentlige flymaskiner her inne Et lite tips bare; FSX har en egen screenshot-funksjon (mener det er "V"-tasten), det er litt enklere enn å ta bilde av skjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Ja, jeg vet..hehe...Tasten V.. Hvor i directory legger disse bildene seg da Tok disse med tlf bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 De legger seg i X:\\Users\\Ditt brukernavn\\Pictures\\Flight Simulator X Files Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Thanx:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 "V"? Det var faktisk en funksjon jeg ikke hadde hørt om før. Selv etter snart 30 år med MS-FS. FLOTT! Man lærer så lenge man har lever / har elever (stryk det som ikke passer). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 "v" er en sykt bra forbedring som kom med FSX :cool:. Bildene finner du i Biblioteker\\Bilder\\Mine Bilder\\Flight Simulator X Files. (Sjeldent jeg gidder gjengi de horrible pathene til MS, men ga fan i dag :wink:). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Takk for opplysningene! Nå dukket det plutselig opp noen interessante bilder jeg tok for lenge siden og som jeg aldri fant igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.