Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Gardermoen, as of today. Med litt mer detaljert apron, og flere lysmaster på fjernparkeringer og cargo området. Nytt Kjeviktårn på vei opp. Søylen er cirka 20 meter allerede (ikke gjengitt her). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Herlig, Andrew! Har du planer om å legge ut "Mini" Photosceneryet ditt til Kjevik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Nei. Men jeg har fikset flere detaljer på parkeringsområdet og MIL området uansett, så det vil ikke være noe å savne egentlig. Kjevik skulle forlengst hatt et fotoscenery for hele flyplassen, men materialet på Finn Kart er defekt, så ingen handel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har du fått med deg at det er fler Cargo stands på ENGM? 201-204, mellom DHL bygget og NAX hangarn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Done. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Siden man fikk hodet kuttet av ved å nevne det i en annen tråd kan jeg si det her, bilder er in progress av arbeidsområdet ved terminalen, har også fått tatt bilder av hovedbygget retning nord-syd om du ønsker dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Ingen hoderulling skal forekomme i denne tråden :smile: Ja takk, gjerne noen shots. Jeg ønsker å legge til det jeg kan klare av "anleggsgreier" a la Kjevik bildet. Får jeg lagt til litt mer snacks, blir det en ny AoN i jula. PS: Skulle og likt å vite hvem som parkerer på 201-204, så jeg kan kode "vekk" at vanlige flyselskaper stjeler plassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Pictures coming! 201-204 brukes av alt, i hovedsak frakt. WestAir, ATI Cargo, KAL, men også nattplass for SK, DY.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Takkåtakk! Om du gidder, gi meg kodene i trebokstaver form, da jeg selv ikke er god til slikt. Jeg er bare god på ICAO. Har KALC flyttet til de nye, siden du nevner KAL? Tenker på jumboen. Tar med tipset om nattplasser, nyttig tips det...skjønner at de må jo utnytte andre steder om natta...ser det på UT2 trafikken. Mange som ikke vet at f.eks Kjevik er "stappet" med fly om natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis du er interessert, kan jeg ta noen bilder av den "midlertidige" terminalen dem bygger på fjernpark innland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Takk, gjerne. Det er ikke sikkert jeg kan mekke så mye nytt, men når jeg ser bildene, kan jeg i alle fall avgjøre om jeg får til noe som ligner. Man kan få til mye fint med kompromisser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 201-204 brukes av alt, i hovedsak frakt. WestAir, ATI Cargo, KAL, men også nattplass for SK, DY.. Parkingkodene blir som følger: ATI Cargo=ATN KAL=KALC WestAir=SWN Håper dette var til hjelp Andrew.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Takk til både deg og Thomas, Steinar :wink: Jeg er som kjent en analfabet på alt uten ICAO, så det er bra dere oversetter Kinesisk til Koreansk, uten å engang sensurere eller mobilisere, ifølge tradisjoner her på bruket :grin: :whistle: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 De Westair Europe som kommer med post til Bergen har ivertfall ICAO "WLX". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Da tar jeg med WLX. PS: ENBR afcaden er i rute igjen, har oppdatert med info jeg fikk mens på jobb :wink: Back to Gardermoen, står KAL 744'en ennå på parking 171, eller er den flyttet til det nye området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 KAL har fått ny plass ja. Dette bildet er tatt i sommer hvor den står på 204: http://i256.photobucket.com/albums/hh172/Even1992/17-07-2011/IMG_2702.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Takk for info og bilde, da flytter jeg den. Er bare så griselekker den KAL maskinen, med "classic" topp forresten, har aldri likt 400 serien med forlenget topp. Derfor flyr jeg kun KAL Cargo :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Bare hyggelig Jah, nydeligste maskina på OSL spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Da er den på plass. Litt cargo skal legges til senere. Bonusbilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Som vanlig ser dette veldig bra ut Andrew. Ser ut som vi må opppdatere våre vatsim scope til ny standard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 De nye cargo parkeringene blir etter AIP, så da er det bare å oppdatere vatsim greiene etter samme :smile: Jeg har satt gate 28 tilbake (uten flybro), og avventer shots for busskuret. Ny bakkeradar er og snart på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ser veldig bra ut Andrew. En ting bare, blir det noe Widerø hangar også...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Den er utsatt, sammen med flere andre, nye modeller. Jeg vil se hvordan det går med Flight før jeg lager for mye nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Men det skjer jo noe likevel. Med takk til Kjell Arild Bersås. Det har tatt meg mange timer å få ENSK modellene til FSX standard (jeg må legge alle texturer på plass på nytt)...men det blir nok bra til slutt. Under Construction. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Done with constructing :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kommer absolutt i katogorien lekkert God (rom)Jul Andrew Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 HVOR kan jeg laste ned ENSK? For dette var Bursdag, julaften og 17 mai på en og samme tid for meg som kommer kun 20km ifra ENSK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg skal bare bli ferdig med en litt mer sexy afcad, så blir det en public beta om ikke lenge. Fikser du bilder av nytt tårn samt ny garasje mellom terminal og tårn; bilder uten buede linjer og skråvinkler, så kan jeg saktens mekke det nye. Men jeg får altså kun gjort det om bildene er gjennomtenkte...det gjelder å tenke "tapet" :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.