Gå til innhold

Under Construction


Anbefalte innlegg

Ingen hoderulling skal forekomme i denne tråden :smile:

 

Ja takk, gjerne noen shots. Jeg ønsker å legge til det jeg kan klare av "anleggsgreier" a la Kjevik bildet. Får jeg lagt til litt mer snacks, blir det en ny AoN i jula.

 

PS: Skulle og likt å vite hvem som parkerer på 201-204, så jeg kan kode "vekk" at vanlige flyselskaper stjeler plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkåtakk!

 

Om du gidder, gi meg kodene i trebokstaver form, da jeg selv ikke er god til slikt. Jeg er bare god på ICAO. Har KALC flyttet til de nye, siden du nevner KAL? Tenker på jumboen. Tar med tipset om nattplasser, nyttig tips det...skjønner at de må jo utnytte andre steder om natta...ser det på UT2 trafikken. Mange som ikke vet at f.eks Kjevik er "stappet" med fly om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare bli ferdig med en litt mer sexy afcad, så blir det en public beta om ikke lenge. Fikser du bilder av nytt tårn samt ny garasje mellom terminal og tårn; bilder uten buede linjer og skråvinkler, så kan jeg saktens mekke det nye. Men jeg får altså kun gjort det om bildene er gjennomtenkte...det gjelder å tenke "tapet" :wink:

 

sk4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...