Gå til innhold

takk for denne gang!


Anbefalte innlegg

Flott bilde! :)

 

Hva skjer med at alle bare forlater forumet i stor fart? :o

Syntes det der er teit! Hva enn problemet er, så får man løse det da! Om det er brukere, eller folk lenger opp i systemet som må ta seg i nakken. Noe galt er det, og skal jeg si min mening er det en blanding.

 

Men om alle fortsetter sånn her, så har vi jo snart ikke noe mere forum folk gidder besøke..

 

Men jeg skal ikke starte en stor diskusjon i bildetråden din, Henrik. Det skal du slippe! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må dere utbasunere, skrike, rope ut at dere "slutter? Slutt da!! Basta.

Det er vel det at man anser seg som en såpass stor gave til vårt lille samfunn at det blir nødvendig med en formell oppsigelse. Så får vi andre mer ordiære brukere bare ha det så godt, og se hvor gøy det blir...

 

 

Jeg syns heller bare du skal ta en pause Henrik, i all stillhet. Da slipper man og forholde seg til forumet på selvbestemt tid, og man slipper også å dumme seg ut med selvhøytidelig kunngjøringer man ikke står for, om man mot all formodning plutselig ombestemmer seg en dag. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny i dette forumet, har ikke satt meg inn i de beryktede inleggene som det snakkes om. Jeg er hovedsaklig med i utenlandske forum der takhøyden og forståelsen av det skrevne ord er høy. Dette er fordi multinasjonale forum har en språkbarriere og folk må ta det skrevne på en snill måte. Det som skrives ser veldig stygt ut hvis alt blir tatt bokstavelig og vinklet feil av leseren . Moderatorene i disse forumene er populære selv om de antagelig ville regnes her for nazimoderatorer. Det er bannlyst og komentere, fronte, eller på noen måte med vilje prakke trosretning, politikk, være uhøflig, spamme, besvare en tråd spydig ironisk sarkastisk. Ja i det hele tatt spre misnøye ville være og be om bann . Er man ikke fornøyd med ting må man prøve og endre dette ikke piske opp stemningen. Det er slike ting PM er for.

De siste dagers hendelser sier meg noe om en lang historie med for lite innblanding av moderator, og ikke motsatt.

Når det skrives mest om inntriger enn hva det egentlig handler om. Det og forlate et comunety når det butter imot er ikke spesielt voksent. Men hva vet jeg, det kan være grunner jeg ikke kjenner til. Men igjen så ligner det på at moderator har vært for lite aktiv og ikke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at du må kunngjøre at du forlater forumet offentlig, så prøv heller med denne(hyggelige)tilnærmingen her:

 

"Da jeg desverre er nødt til å forlate dere sier jeg takk for

følget og lykke til videre."

 

Sure oppgulp tar du privat med hver enkelt det her gjelder.

 

Da skal du kjapt se at alt blir mye hyggeligere. Man får gjerne svar i den tone man selv legger opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at vi setter strek for denne tråden. Vi har fått med oss at du slutter. Ønskes det en diskusjon om dette så lager du en ny tråd der den hører hjemme og ikke i screenshot forumet

Ønsker du at kontoen din skal bli stengt er det bare å sende en melding til Dag, Agnor eller meg så fikse vi det.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...