Gå til innhold

Peæmdege....nope, Madjestikk!


Anbefalte innlegg

Noen bilder fra melkeruta i nord, starter fra Høybuktmoen :)

[size:8pt]Tekst under bildene.[/size]

 

Addons:

 

Majestic Dash 8

REX 2

UTXe

AoN

NSX

ENSSx (under utvikling)

ENBSx (under utvikling)

 

 

 

edMelkeruta_00497.jpg

 

edMelkeruta_00498.jpg

Ved gate ENKR

 

 

 

edMelkeruta_00499.jpg

'Lang nok' rullebane er luxus, man taxer bare rett ut og tar av :grin:

 

 

 

edMelkeruta_00501.jpg

Humper over Varangerfjorden.

 

 

 

edMelkeruta_00505.jpg

Skimter første destinasjon mellom skyene.

 

 

 

edMelkeruta_00507.jpg

Approach ENSS.

 

 

 

edMelkeruta_00508.jpg

Ready to taxi.

 

 

 

edMelkeruta_00510.jpg

Departing ENSS.

 

 

 

edMelkeruta_00512.jpg

På vei til neste stopp.

 

 

 

edMelkeruta_00515.jpg

Skimter Båtsfjorden mellom skyene.

 

 

 

edMelkeruta_00516.jpg

Approach ENBS.

 

 

 

edMelkeruta_00518.jpg

Akkurat svingt inn ved gate.

 

 

 

 

Så skulle turen, teoretisk sett, ha fortsatt videre til ENBV, ENMH osv, for å ikke snakke om at jeg hoppet over ENVD. Men det ser ut som at jeg må snu og fly østover igjen da det ikke finnes bilder til noen av disse andre flyplassene :whistle:

 

....noen som kan være behjelpelig med bilder?

 

Trenger forsåvidt bilder til ENBS & ENSS også da de er laget på heller tvilsomt grunnlag :cool: :grin: :whistle:

 

Får håpe det er nok interesse for disse kyststripene slik at vi får rodd de i land og får de installert på HD'n deres. Men da er jeg avhengig av hjelp fra noen ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Steike bra Pasi !! Med dine kunnskaper og ditt pågangsmot skulle jeg ønske det gikk an å lage en "workshop" for potensielle scenery-designere ( hørte jeg noen si FLG 2012??).

 

Veldig bra det du holder på med, og i tillegg til det Andrew har strødd utover Norge, er det få andre land som kan vise lignende kvaliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk folkens. Ja man må vel få på plass noen flere flyplasser i Norge. Men som tidligere nevnt, så er det vanskelig å lage noe uten referanser, eller bilder på godt norsk.

 

Disse 2 flyplassene ble laget fordi jeg fant nok bilder til å tyde delvis hvordan byggene ser ut he he, så de er nok ikke heeelt anotomisk korrekt noen av disse, men men, 'beggars can't be choosers' så det blir deretter :grin: .

Men de er jo selvsagt bedre enn default, ihvertfall er det min mening, er jo ikke sikkert alle er enig i det :)

 

Forskjellig reg nr...det må vel være fordi jeg har lånt en widerøe hale fra en annen paint? :whistle:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

:o .. dra mæ i furubarten, har du faktisk klart å fornorske denne italienske herligheten ?!?! Ikke helt G, men du verden som det kler denne raketten :D . Legger du ut paint`n, eller må man møte opp privat, hjemme hos deg ?

Noe sier meg at jeg går inn i en kraftig høstdepresjon, hvis jeg ikke får fly oksen i norske farger :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...