Gå til innhold

F-15E «Tiger Lead»


Anbefalte innlegg

Jeg er nå godt i gang med liveries til Milviz sin Strike Eagle.

Det var en del å gripe tak i, ettersom en del basisteksturer måtte omarbeides.

 

Jeg fikk det pokker så travelt da Colin antydet release innen 14 dager (og jeg var ikke startet med malingen :confused: )

 

Men, nå er denne (heldigvis for meg) utsatt noe. Jeg har dog fått gjort mye på få dager. Først ute er en Eagle fra Mountain Home AFB med tiger nose-art. Denne bærer budskapet:« 9-11-2001 Never forget»

 

MO20.jpg

 

MO22.jpg

 

MO23.jpg

 

MO24.jpg

 

MO26.jpg

 

MO27.jpg

 

MO28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen. Det er bare å glede seg. Kvaliteten blir på høyde med Milviz sin T-38, både modellmessig og med tanke på flight dynamics. Fortsatt, så sitter det real piloter og utvikler denne.

 

F-15E kommer med en del tilleggsfunksjoner. Det er mulig å velge mellom ulike våpen load-outs. Så vidt meg bekjent, så skal det også bli mulig å avfyre våpen. Radarene er et stykke for seg...

 

Så skal det også bli mulig å tanke i luften. Dette er funksjoner som ennå ikke er ferdig utviklet, men jeg har sett bilder av tester.

 

Modellen som jeg har, er fortsatt en beta. Denne må startes på ordinær måte (cold and dark).

 

Rent flymessig, så blir denne bare barnemat å fly i forhold til T-38 (som virkelig krever mye av piloten). Men, som sagt: Flykarakteristikken vil være så virkelig som vi klarer å få den innenfor FSX sine begrensninger.

 

Jeg har tatt med meg test Eagle'n til Bodø. Andrew & co har jo gjort en formidabel jobb med norske flyplasser.

 

MO37.jpg

 

MO30.jpg

 

MO32.jpg

 

MO33.jpg

 

MO35.jpg

 

MO36.jpg

 

MO38.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Djævelsk bra arbeid Gunnar, og helproff presentasjon :D !! Glemmer aldrig de vanvittige take off`ene som ble demonstrert i Bodø, hver gang det var F-15 på besøk. ( Men det var selvsagt C-versjonen). Unnskyld at jeg har vært litt fraværende, men kan man fly denne modellen clean, eller må man drasse på all våpenlasten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ernst!

 

Denne laster clean, og så bestemmer du selv om du vil ha våpen, og hvilke. Det skal bli mulig å avfyre våpen, og radarene skal så vidt jeg vet få full funksjon. Modellen vil også bli mulig å tanke i luften. Denne trekker ikke så mye fps til tross for at den består av maaaaaange HD templates. Den vil bli klargjort for MP. En oppdatering til Milviz sin T-38 vil også inneholde MP funksjonalitet.

 

Milviz kommer også med en C versjon, men det er nå først og fremst Strike Eagelen som står på tapeten. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...