Thomas Lorentzen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Realtime tur, med dagens flightplan, vekter, høyde og faktisk riktig maskin også! ay bay iFly! Dette er rimelig heftig, her skal det føres logg over flytimer, begynner med nesten 4h og mer blir det iløpet av helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bye Bye iFly ja! Avinstallerte den med en gang! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nydelige bilder av en utrolig flott maskin! Utrolig fint å se RNP i FS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Å dæven!.. Sinnsykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Rå grafikk. HVa slags oppsett har du? Sliter litt med å få så bra grafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Heftig Gleder meg til og teste denne maskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tok en litt kortere variant av samme flight, men lærte fort at uten kart blir det fort litt gjetting av hvilken STAR som burde brukes. Spoiler: Valgte helt feil. Tydlig at man ikke husker alt etter 6år borte fra en 737 sim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skal laste den ned i løpet av helga...er sikkert litt rusten på 737 jeg også etter noen år med med stort sett PMDG MD-11...i hvertfall er FMS forskjellig fra det jeg har vært vant til en god stund..men jeg husker vel noe etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sinnsykt fine bilder, Thomas! Kult å se! Gleder meg til å teste denne! Liker at du flyr med real vekter og performance, det gir simming en annen dimensjon! : ) (Too bad jeg ikke har Norwegians crewbriefing, får leve på noe jalla.-selskaper ute i Europa sine performance). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.