Gå til innhold

Braathens ting & tang kjøpes


Anbefalte innlegg

Godt å se det iokke bare er meg som har små sære samlemani. Sjøl har jeg en etterhvert imponerende samling ølbriketter fra hele verda, samt en samling til jeg kansje ikke burde fortelle da mange sikkert vil riste på huet, men skit au. Jack Daniels flasker og alt anna mips, dingser og dangser fra JD.

 

Men Braathens trur jeg ikke jeg har hatt noe av i det hele tatt. Har ei SAS slipsnål, det er det eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know ;)

 

Jack Daniels its the real thing, for real men. Those who are polite to not hunk the horn for an old lady with purple hair in a to big Cadillac parking over 3 parking lots, but guts to tell the 6 feet 2 and 270 pound chef you`r not happy with the meal by not tipping.

 

:grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, denne er så utrolig at jeg nesten må dele det her.

 

Gjennom et søk på Google fant jeg en gammal annonse for et puslespill. Jeg tar kontakt og han ber om et bud. Jeg har tidligere sett de blir solgt for 50-100 kroner så jeg byr 100. Så får jeg en litt småsur melding tilbake om at skambud ikke vil bli besvart flere ganger. Litt paff så beklager jeg at det ble oppfattet slik og lurer på om han ikke kan nevne en pris. Svaret ble kort og kontant at en samler vil gi 3500,-

 

Skal man le eller gråte? :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kr: 3.500.- for et Braathens puslespill?

Milde moses, nå står ikke verden til påske.. Tror

jommen jeg har eldre puslespill fra både SAS og

Braathens S.A.F.E, visse ikke at dette var en

såpass "gullgruve" ja.. he he.

 

Jeg får uansett grave litt i en av samlingsposene,

og scanne inn litt her og der - masse gammelt

SAS og Braathens S.A.F.E (samt Scanair, og Premiair)

materiell (klistremerker, menyer, reklame, osv.) med

mer; og lage et "mimre" innlegg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...