Andrew Thomsen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Å blande betong og asfalt er en kamp mot MS, men jeg vant til slutt, og er meget fornøyd med afcaden. Den har og innebygget teknikk, som gjør at AI fly taxer helt ut begge ender av runway, og snur uten å taxe ut i gresset. Takk til Tom Knudsen for materiale til å få til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Oh jess, Andrew. Mer kvalitet! Vigra, Kvennaberget og Årø snart klare for nedlasting, eller? Hvor skal vi sende cognacen som vi bør spleise på? OG - har du fjernet radiomasten i sørvest-enden. Den er fjernet, er den ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Nyyydelig, Andrew! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Masta er borte, Inge. Jeg sjekket det med sliderne på fullt, og tror faktisk MS selv fjernet den. AoN 3.0 er ferdig, og det er vel snakk om dager til jeg laster opp...men det må som sagt, bli parallellt med NSX II, da AoN og NSX er integrert i hverandre. Og takk og lov for det! Konjakk bør og sendes til Hans Ramberg, proud member of the SWED2011 Team :grin:. Tank you, Thomas! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde noe med Vigra før, da jeg stadig vekk ser den fra mine Oslo-Molde turer, TONDI 1N approachen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ser flott ut dette! Gleder meg til å få testa Angående masta, så ble radioen stengt for godt der for litt siden, og den blir revet innen kort tid. Mulig den allerede er borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Vi får skryte på oss at vi ligger foran, Werner. Den fjernes 8. September. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Du får legge inn litt fyrverkeri på den datoen og så fjerne masta etter det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 AT (eller ET?) You are one of my more favourite creators. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Flott jobb, takk till alle innvolverte. Nå er det kun å vente på at Lennart Arvidsson og Co blir klare med SWED2011 så klan man begynne å fly i Norden igjen. Tusen takk til alle!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Det er noe vi alle gleder oss til, Jack. Texturene er skremmende bra, og langt, langt foran GEX. GEX er ikke dårlig...men etter min mening, mer urealistisk enn default FSX texturer hva Norge angår. Jeg bruker for tiden Norway Scenic X (versjon II :grin:), FEX, UTEX (med spesialoppskriften). Om noen av dere synes dette høres kinesisk ut, så er det ikke det. Ny AoN, ny Scenic. Spesialoppskrift som før. Inkludert i readme. Det er kun pakkene som er nye, og ellers gjør man som man er vant til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Som amatatør og DESSUTEN Svensker, lurer jeg på en ting. Når jeg ser på bildet på Vigra så ser det ut til at flyplassen er "lagt over" et annet scenery. Hvis man ser på markstrukturen til høyre så kan man følge den under flyplassen (den syns rimelig tydlig)og så kommer den ut til venstre. Er det slik man gjør når man lager scenery? Har ikke peiling, det er grunnen til at jeg spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Amatør OG Svenske, tøft liv :wink: Spøk til side, Norge blir førsteklasses nå, nettopp på grunn av hjelp fra Sverige. FlattenMaskClassMapExcludeAutogen heter flattenparameteret. Flatten excluder landclass map, og en stygg basic textur kommer frem. MaskClassMap. Så da legger jeg alltid en textur over flatten (som overlapper litt), vanligvis "Airfield 1". Underliggende landclass skinner litt gjennom denne og gir struktur. Utvalg av texturer er mildest talt elendig, men vi tar hva vi får. GEX forkludrer hele greia, og det kan jeg ikke gjøre noe med (GEX er ikke i bruk hos meg). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.