Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt meg nok en strålende ettermiddag/kveld med dette flotte flyet, og har nå på 3 dager hatt 8 utmerkede turer med dette produktet.

 

Nå over til dagens flight:

 

L O A D S H E E T ISSUED BY APPROVED DATE TIME

 

20 MAY 2011 0904

 

ALL WEIGHTS IN KILOGRAMS ......... ..........

 

 

 

 

 

 

 

FROM/TO FLIGHT A/C REG A/C TYPE CONFIG

 

ENVA/LTAI AE6899 EC-ISN B737-800/CFM56-7B26 Y186

 

 

 

WEIGHT DISTRIBUTION

 

LOAD IN COMPARTMENTS 7848 1/4438 2/3410

 

 

 

PASSENGER/CABIN BAG 12346 AD/156 C/14 I/5 TTL 170+5

 

 

 

TOTAL PAYLOAD 20194 LAST MINUTE CHANGES

 

DRY OPERATING WEIGHT 41277 DEST SPEC CL/CPT +/- WEIGHT

 

ZERO FUEL WEIGHT ACTUAL 61471 MAX 62732

 

TAKE OFF FUEL 17485

 

TAKE OFF WEIGHT ACTUAL 78956 MAX 79016 L

 

TRIP FUEL 13830

 

LANDING WEIGHT ACTUAL 65126 MAX 66361

 

TAXI OUT FUEL 115

 

 

 

UNDERLOAD BEFORE L.M.C. 60 LIMITED BY TOW LMC TOTAL + / -

 

 

 

BALANCING/TRIM CONDITIONS

 

MACZFW 22.96%

 

MACTOW 21.81% STAB TRIM: +7.3

 

MACLDW 22.71%

 

 

 

MAC LIMITS

 

ZFW FWD 8.27% AFT 30.56%

 

TOW FWD 16.77% AFT 25.52%

 

LDW FWD 9.51% AFT 30.87%

 

 

 

TRIM BY CABIN AREA

 

A17.B68.C85

 

 

 

 

 

CAPTAINS INFORMATION/NOTES

 

STD WEIGHTS USED ADULT/76 CHILD/35 INFANT/0

 

BLOCK FUEL/ 17600 ( 21796 LITER)

 

LANDG FUEL/ 3655 ( 4526 LITER)

 

TAXI TIME 10 MIN

 

 

 

CREATED WITH TOPCAT 2.71 (30JAN11)

 

AIRCRAFT FILE VERSION 1.13 (07JAN11)

 

 

 

END LOADSHEET AE6899 ENVA-LTAI

 

Flyet klargjøres for en tur på omlag 4 timer:

ss0.jpg

 

FMCn må klargjøres:

ss1-1.jpg

 

Airborn:

ss3-1.jpg

 

En spotter på Stjørdal fikk dette bilde under utklatring:

ss5.jpg

 

ss9-2.jpg

 

Her nermer vi oss Tyrkia:

ss10-1.jpg

 

På ca 21000ft på nedstigninga fikk vi kraftig turbulence, og den varte til vi var nede på va 12000ft.

ss12-1.jpg

 

Da det var meget fine flyforhold inn mot Antalya valgte jeg å koble tidlig ut å handfly flyet ned de siste 4000ft, derfor ble det ingen bilder ifra innflyginga, men her er et etter at jeg har parkert ved gate:

ss13.jpg

 

Da takker Cpt Grindstein for turen, og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere annledning.

Skrevet

Flott dette. Men var ikke 7848kg i drøyeste laget av vekt å ha i framre lasterom?

Da man deler 737 lasterommene inn i 1,2,3 og 4.

-----------------------------------------------------------------

Ville likt å sett den stueren som hadde fått dette til.

Skrevet

Utrolig flott!

Må bare forsikre meg om at det er aerosoft Antalya X du bruker?

 

Har samme pakke men av en eller annen grunn synker fps fra over 20 til minimale 5 og 6 når jeg nærmer med dette sceneryet. Slik er det dog ikke uten sceneryet innstalert. Merkelig greier.

 

Uansett, kanon bilder! ;D

Skrevet
Må bare forsikre meg om at det er aerosoft Antalya X du bruker?

 

Ja det stemmer at det er det sceneryet. Med tiden har jeg blitt så kresen at jeg KUN flyr til og fra flyplasser der jeg kan få AES støtte :whistle:

 

Anbefaler deg, og alle andre om regelmessig laste ned den siste utgaven av de scenery man har kjøpt. Handler man på simmarket blant annet er det bare å logge seg inn, å laste det ned ved neste reinstall av simmen, og det er det jeg har gjort av alle mine scenery jeg har puttet inn i FSXn min.

  • Premium Medlem
Skrevet

Typisk Kæptn Grindstein, tar bare oppdrag til varmere strøk, med flyvertinner på fanget og full peising :grin: . Flott reportasje, nå er det på tide du blir med å deler dine kunnskaper på "heavy flights" om onsdagene :whistle: .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...