Svale Andre Leren Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ettersom trafikken ikke slo til idag, gir vi det en ny sjanse neste onsdag. Da er det det "kalde nord" som skal bemannes. Vi setter Tromsø i sentrum, men vi vil prøve å få folk til å sitte på Bodø også. ATC-staffinga var jo meget bra i dag, så nå satser vi på at det blir det samme neste uke, og at trafikken følger etter Dere alle er hjertlig velkommen på besøk til Tromsø(og Bodø ) Staffing liste: Må ha?!: ENBO_CTR: Anders Merch Grønmyr(fra 19.30-2300, noen som vil sitte frem til 19.30? ? ENTC_APP: Snorre Bigseth ENTC_TWR: Svale Leren ENBO_TWR: Eirik Aronsen Kos å ha: ENBO_S_CTR: ENBO_APP: Reidar Fredrik Frydenlund ENEV_TWR: Andre regionale flyplasser Velkommen Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Bodø APP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Kommer på som ENBD_CTR mellom 1930 og 2000. Alt ettersom hvordan samboer jobber! men blir til gjengjeld på til 23;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 TWR på ENBO, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 BOO EVE TOS (ALF) burde være av interesse for oss som fly, pga av korte distanser og mulighet for flere flyvninger på kort tid. Et godt alternativ til BGO SVG som mange liker, og nå får vi med midnattssola også. Dvs, dersom noen er flybare den 18. Just a thought. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ser ikke hvorfor man ikke skal være flybar sent på kvelden den 18.5 når det er en onsdag? Om noen vil ta første halvdel av CTR eller så går det bra for meg, posisjonen kan jo deles i to skift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvis ikke Eirik tar ENBO_TWR så er jeg ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nå som VRNoAF er på vei opp igjen får jeg komme opp med F-16 ut fra Bodø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Om jeg klarer og fikse pcen til Onsdagen kommer jeg til ENBO med en NAX fra ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Beklager men jeg får ikke stilt opp her da jeg har forflyttet arbeidskveldene mine pga delt kontor/sjåfør stilling på jobben. Så ENBD_CTR vil derfor måtte dekkes av noen andre. Håper noen har lyst å steppe inn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Da er vi meget godt staffet oppe i nord for i morgen kveld. Nå trenger vi kun en som kan sitte på ENBO_CTR i morgen kveld, etter at Grønmyr måtte velge pass. Uansett så ligger det an til en flott kveld i Nord-Norge. KOM Å FLY- OM DU SÅ FLY 737, DASH ELLER TWIN OTTER Snakkes på frekvensen Staffing liste: Må ha?!: ENBO_CTR: Magnus Meese ENTC_APP: Snorre Bigseth ENTC_TWR: Svale Leren ENBO_TWR: Eirik Aronsen Kos å ha: ENBO_S_CTR: ENBO_APP: Reidar Fredrik Frydenlund ENEV_TWR: Andre regionale flyplasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Et spørsmål, Svale.. Når begynner det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Lurt å legge inn sånne ting i vroute også så kanskje det kommer noen som ikke er her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bodø Control Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Reidar, står i banneret. 17z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jaja, da var det halvannen time igjen av eventet, som forøvrig har vært annonsert i en uke, og det har vært totalt én bevegelse i hele sektoren. Come on, folks! Kom dere på vingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Snart nedover mot Bodø nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kanskje dere skulle hatt ett shuttleevent mellom ENZV og ENBR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Da vart jeg landet og alt det der. Bra service! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bergen og Stavanger? Kjedelig! ENGM, ENBR, ENVA og ENZV om og om igjen, fatter ikke at norske simpiloter ikke blir møkklei :Crazy: Det er jo så mange mye mer interessante flyplasser her til lands! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Syns det er gøy at det staffes opp til event andre steder! Bra inititiv, synd jeg ikke fikk delta som ATC i nord denne gangen men fikk en fin flytur mellom de to største byene om ikke annet! Takk for god service! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg koste meg masse med turen i kveld. Takk for ATC. Litt gløtt i skydekket midtveis og solen streifer noen fjelltopper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.