Gå til innhold

Flymedisinsk institutt, komme seg dit fra Oslo S?


Tommy Bernes

Anbefalte innlegg

Heisann! Har endelig fått surret meg til å bestille meg en time for legesjekk klasse 1 hos FMI på Blindern i oslo. Men kommer til å ta toget bort dit fra Gardermoen. Er lite kjent i oslo, men ser at det er et stykke fra Oslo S.

 

 

Er det noen her inne som har noen fine tips om hvordan eg kan komme meg fra oslo s til FMI enten til fots eller med buss? :)

 

 

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og biletten er gyldig 1 time etter den er skrevet ut :)

 

Pass også på å gå ned i riktig sluse ved T-banen. Spesielt på Jernbane torget. Plutselig går banen forran øya på deg. Kjedelig! Du skal nok være glad VM er ferdig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du velger å ha litt god tid, så anbefaler jeg deg denne:

 

T-bane 3 mot Sognsvann, avgang fra jernbanetorget (T-Bane) kl 07:11, ankomst Blinderen (T-Bane) kl 07:19. Da slipper du å bytte og mase rundt i byen, samtidig så har du god tid når du kommer fram :)

 

Evt kan du bruke www.trafikanten.no som søkemotor. Utgangspunktet ditt er Jernbanetorget.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...