Joakim Hagen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Gardermoen og København vil bli staffa opp denne Torsdagen mellom klokken 1900-2130z. Vi trenger ATC på GM så om noen vil sitte sjekk denne tråden: http://forum.vaccsca.org/index.php?/topic/153-vaccsca-thursday/ Dette blir på kort varsel, men vi håper på å få mange atcer og piloter! Velkommen til en flykveld denne Torsdagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Even tar trening på ENOS ikveld. Ingen andre som kunne tenke seg å staffe opp GM ikveld? Koman folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Får vi opp APP, GND og DEl også? Så viser flyplassen litt igjen på kartet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg skulle gjerne ha hjulpet til, men begynner på jobb kl 1415 og er ikke ferdig før 2045. Mulig jeg kommer en tur innom og flyr litt etter jobb, men det blir dessverre ingen ATC på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Have fun Tar en posisjon eller en flight som jeg rekker tilbake tidsnok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kommer luftveien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Takk for en svært innholdsrik og artig kveld! Torsdager er fra nå av fast VATSIM dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 29 bevegelser på Arlanda approach på 4 timer med et høydepunkt i syvtiden med 8-10 av de inne samtidig. Moro med torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Faye Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Må takke for en flott VATSIM dag jeg også Fortsetter det slik kan man med glede planlegge en rekke flighter hele torsdag kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er vi klare for en ny VACCSCA torsdag? Jeg har sittet som mentor siste go gangene, så denne gangen tenkte jeg å sitte Oslo Control sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg blir med som atc denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Regn med hele Norge dekket. Har booket 125.500 for lengst:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fra 1515 til rundt 2155 er jeg hektisk opptatt i busskjøring over Sørfolda og Hamarøya, med destinasjon Sortland fra Bodø, så dessverre må jeg melde pass denne gangen også! Men dere får kose dere; mulig jeg rekker noe neste torsdag, får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Da har vi foreløpig: ENOR_CTR: Anders Grønmyr ENOS_CTR: Daniel Klepp ENGM_TWR: Eivind Wedø ENGM_GND: Alexander Lund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er det noen plan for kvelden, eller er det bare å booke en posisjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Her er det bare å ta for seg det som du selv ønsker Erik! Kanskje ENVA eller ENBR byr på mest å gjøre med ENGM allerede godt staffet på S2-nivå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 På foreløpig booking knuser vi både danskene og svenskene denne torsdagen! Gledelig Men vi burde komme med en felles v-route annonse heretter for eller Vatsim-Scandinavia. Ettersom det er kun EKDK/EKCH som annonserer staffingen! Enjoy tonights scoping! ENOR_CTR Anders Merch Grønmyr Norway Control 19:30 22:30 ENOS_CTR Daniel Klepp Oslo Control 19:30 22:30 ENBR_TWR Svale Leren Flesland Tower 20:00 22:30 ENGM_GND Alexander Lund Gardermoen Ground 20:00 22:30 ENGM_TWR Eivind Wedø Oslo Gardermoen Tower 20:00 22:30 ENVA_TWR Erik Karlsen Vaernes Tower 20:00 22:30 ESMM_CTR Hakan Schulz Malmo Control 17:30 22:00 ESOS_CTR Hakan Schulz Stockholm Control 17:30 22:00 ESSA_TWR Martin Wendeberg Arlanda Tower 19:00 21:00 EKCH_APP Nicklas Pedersen Kastrup Approach 20:00 22:30 EKCH_F_APP Ulrik Kvist Kastrup Approach 20:00 22:30 EKDK_CTR Lars Toftlund Copenhagen Control 20:00 22:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Håper vi får bra med trafikk i Norge i kveld da! Landet er åpent mellom 1930 og 2230! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Eg stiller med Level D med litt Shuttle ENBR-ENGM og retur Vet det er feil flytype, men må øve meg litt! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 For de av dere som har glemt at det er torsdag, kom dere på vingene eller slå på scopen! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Bra med variert trafikk i hjemlandet i går takk for all trafikk. Ble da fem bra timer ved skjdrmen fra 19 til 24. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ingen tvil i at trafikken tar seg opp når man organsiserer slikt på fast basis! Har ikke anledning sjøl neste torsdag, men håper det blir like bra staffet opp da også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Neste torsdag vil det blit OTS utsjekk på Approach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Good! Joakim, lager du vroute-annonse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Will do! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ser ut som Sverige har laget annonse, samme gjør nok Danmark som vanlig. Da er det vel bare å ta i bruk forumet på vatsim-scandinavia nå som siden er oppe for å ordne staffing og annonsere MA(ikke OTS) checkout! Ingen grunn til å fortsatt henge etter på forumbruken nå som ny siden er oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.