Gå til innhold

Stort prosjekt (håper vi)!


Daniel Gjerstad

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Nå har jeg ventet i snart en uke på at de "few days" (betyr få dager, bare så dere vet det) skal gå. Kommer det ikke snart noe mer på siden deres?

Det tar nå litt lengre tid nå som Daniel har fått seg dame veit dere "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand:

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Nå har jeg ventet i snart en uke på at de "few days" (betyr få dager, bare så dere vet det) skal gå. Kommer det ikke snart noe mer på siden deres?

Det tar nå litt lengre tid nå som Daniel har fått seg dame veit dere
"[stort
Hysj "[smil]"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad:

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand:

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Nå har jeg ventet i snart en uke på at de "few days" (betyr få dager, bare så dere vet det) skal gå. Kommer det ikke snart noe mer på siden deres?

Det tar nå litt lengre tid nå som Daniel har fått seg dame veit dere
"[stort
Hysj
"[smil]"
tihi "[smil]"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker slik ja. Men det er det vanlige, store ord om store planer...og to dager senere så er det glemt ""

 

 

Ja, typisk.

Georg du er jo ikke den rette til å komme med et slikt teit å lite innholdsrikt innlegg som det der...!

 

 

 

forresten.. hva maser dere om da? websiden er borte = Fredrik som var prosjekt leder gadd ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker slik ja. Men det er det vanlige, store ord om store planer...og to dager senere så er det glemt ""

 

 

Ja, typisk.

Georg du er jo ikke den rette til å komme med et slikt teit å lite innholdsrikt innlegg som det der...!

 

 

 

forresten.. hva maser dere om da? websiden er borte = Fredrik som var prosjekt leder gadd ikke mer..

¨

 

Poenget var at nesten alle "prosjekter" som startes på fs.no ender med krangling og/eller at de som sto bak gadd ikke mer, som du sier selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Jeg hadde en liten tro på dette prosjektet da vi startet på det å siden fredrik kun ville være med hvis han fikk bli prosjekt leder siden han begynte med iden så fikk han være det.. noe han takla svært dårlig å prosjektet gikk i dass ""

 

Men hva kan man forvente..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

De fleste av dere har sikkert hørt om Arlanda Virtual Airport, som finnes her.

 

Det ser ut som en genial idè, så vi har nå samlet et team som skal gjøre det samme for Oslo Lufthavn Gardermoen (ENGM). Muligens blir det samarbeid med Virtual ARN, men dette kommer vi tilbake til en annen gang.

 

Vi har mange planer innenfor dette prosjektet, og hvis alt går som det skal, skal vi love dere at det blir en opplevelse å besøke Gardermoen.

 

Vi er ute etter diverse personer som kan joine teamet og være med å gjøre Gardermoen om til (forhåpentligvis) et av de mest populære flyplassene å fly til, iallefall innen Skandinavia.

 

Meld deres interesse ved å sende en mail til undertegnede, Fredrik (freddern@lifestyleweb.no), eller Thomas (thomas@pangle.no).

 

Vi håper dette prosjektet blir en suksess, og hvem vet, kanskje en ny organisasjon blir stiftet, som lager liknende flyplasser over hele Skandinavia?

 

Siden er foreløpig HER.

 

<small>[ 24.11.2002, 21:59: Endret av: Daniel Gjerstad ]</small>

 

Dette ser bra ut Gjerstad. Stå på !!! ""

 

Mvh. Jan H. Brende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

De fleste av dere har sikkert hørt om Arlanda Virtual Airport, som finnes her.

 

Det ser ut som en genial idè, så vi har nå samlet et team som skal gjøre det samme for Oslo Lufthavn Gardermoen (ENGM). Muligens blir det samarbeid med Virtual ARN, men dette kommer vi tilbake til en annen gang.

 

Vi har mange planer innenfor dette prosjektet, og hvis alt går som det skal, skal vi love dere at det blir en opplevelse å besøke Gardermoen.

 

Vi er ute etter diverse personer som kan joine teamet og være med å gjøre Gardermoen om til (forhåpentligvis) et av de mest populære flyplassene å fly til, iallefall innen Skandinavia.

 

Meld deres interesse ved å sende en mail til undertegnede, Fredrik (freddern@lifestyleweb.no), eller Thomas (thomas@pangle.no).

 

Vi håper dette prosjektet blir en suksess, og hvem vet, kanskje en ny organisasjon blir stiftet, som lager liknende flyplasser over hele Skandinavia?

 

Siden er foreløpig HER.

 

<small>[ 24.11.2002, 21:59: Endret av: Daniel Gjerstad ]</small>

 

Dette ser bra ut Gjerstad. Stå på !!! ""

 

Mvh. Jan H. Brende

 

LOL ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

De fleste av dere har sikkert hørt om Arlanda Virtual Airport, som finnes her.

 

Det ser ut som en genial idè, så vi har nå samlet et team som skal gjøre det samme for Oslo Lufthavn Gardermoen (ENGM). Muligens blir det samarbeid med Virtual ARN, men dette kommer vi tilbake til en annen gang.

 

Vi har mange planer innenfor dette prosjektet, og hvis alt går som det skal, skal vi love dere at det blir en opplevelse å besøke Gardermoen.

 

Vi er ute etter diverse personer som kan joine teamet og være med å gjøre Gardermoen om til (forhåpentligvis) et av de mest populære flyplassene å fly til, iallefall innen Skandinavia.

 

Meld deres interesse ved å sende en mail til undertegnede, Fredrik (freddern@lifestyleweb.no), eller Thomas (thomas@pangle.no).

 

Vi håper dette prosjektet blir en suksess, og hvem vet, kanskje en ny organisasjon blir stiftet, som lager liknende flyplasser over hele Skandinavia?

 

Siden er foreløpig HER.

 

<small>[ 24.11.2002, 21:59: Endret av: Daniel Gjerstad ]</small>

 

Dette ser bra ut Gjerstad. Stå på !!! ""

 

Mvh. Jan H. Brende

 

LOL ""

 

 

Jan. Trenger du briller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jan. Trenger du briller ?

 

Jeg har faktisk briller. Og dessuten, så oppføerer jeg meg ikke så ekelt mot de som har lyst til å gjøre noe kreativt med Microsoft Flight Simulator.

Jeg synes at hver persons nye påfunn til Microsoft Flight Simulator skal æres, og ikke spottes på, slik de fleste gjør her.

 

Det er en SKAM om ikke folk skal få lov til å promotere sine prosjekter og ideer her på forumet, uten at vi da skal være så "kjepphøye" at vi ktitiserer dem på de mest værste måtene vi kan finne på.

 

Jeg synes det er flott at Daniel Gjerstad & Co setter i gang noe nytt og spennende med FS.

Jeg er positiv til planene deres og ønsker dem lykke til ""

 

PS! Georg! Jeg vet utmerket godt hva du prøvde å si med det argumentet ditt. Kan du ikke heller spare krangelen din til du en vakker dag møter meg igjen på MSN Messenger eller ICQ?

 

Mvh. Jan H Brende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan, Virtual OSL ble nettopp nedlagt! Det var derfor vi syntes det var morsomt at du ønsket dem lykke til videre! Hvis du leser Thomas Hjartson sin post som ligger over din så skjønner du hva jeg snakker om!

 

Daniel kom med denne idèen på slutten av året 2002, og i dag ble den nettopp nedlagt!

 

Les innleggene før du poster svar ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan, Virtual OSL ble nettopp nedlagt! Det var derfor vi syntes det var morsomt at du ønsket dem lykke til videre! Hvis du leser Thomas Hjartson sin post som ligger over din så skjønner du hva jeg snakker om!

 

Daniel kom med denne idèen på slutten av året 2002, og i dag ble den nettopp nedlagt!

 

Les innleggene før du poster svar ""

 

LOL!"" Hehehe !!! Godt poeng. Dumma meg visst litt ut der ""

 

I alle fall, så så prosjektet bra ut. Synd at det ikke ble noe av ""

 

Mvh. Jan H. Brende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...