Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 ED fikk fikset kontoen min i går, så nå har jeg endelig alle activation keys igjen Noen som har lyst til å prøve litt onlineflyging en kveld? Kan godt ta en enkel tur med deg. :-) Må jobbe mere med systemene før jeg hiver meg ut i den store krigen :-) Du få sende meg en pm her eller joine min TS3 server på ip 67.222.46.54 port:9987 og se om jeg er der :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tror jeg trenger noe mere trening :-) Fyrte av 4 Mav og traff ikke med noen av dem :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Prøvde meg en liten tur online i stad, endte, som det litt for ofte gjør, med at jeg ble skutt ned Kanskje vi skulle startet en training wing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jepp det tror jeg vi burde gjøre :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Lindberg Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Flere som opplever at flyet sakte legger seg over i bank til høyre? Er 100% sikker på at stikken og pedaler er rett kalibrert og jeg har i tillegg lagt inn 4 klikk dødsone på dem ingame. Den samme bank (roll) skjer også etter en jettison, så det er ikke drag fra asymmetrisk loadout. Får den samme greia om jeg flyr i samtlige retninger og da kan det ikke være vinden heller. Får kompensert med trim, men det er neppe optimalt siden det skaper mer drag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, har du lasta TGP'en din på høyre vinge, ved Jettison, så vil ikke denne slippes og du assymetrisk drag, mitt fly har også en tendens til legge seg mot høyre, er helt normalt. Men du kan jo prøve å laste TGP'en på venstre vinge isteden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Opplever det samme her også, men igår prøvde jeg en multiplayer mission med refuel. Hadde ikke noe under vingene og da var flyet helt stabilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tenkte å prøve spillet i kveld, men endte opp med et kaos av ctd og bsod. Format C:\\ så fort jeg finner Win7-skiva.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har du klokket litt mye?? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har ikke klokket noe, men virker som problemene jeg hadde er kjent på DCS-forumet også. Blant annet fikk jeg CTD når jeg skulle assigne en knapp som allerede var i bruk. Har fersk C:\\ og D:\\ nå, burde gjøre seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 hehe ok :-) Tror jeg snart skal ta meg en liten tur og se om jeg treffer noe :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tror det må investeres i warthog stikka her.....enda jeg syns den er vel dyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tror ikke du vil angre :-) Jeg gjør ikke det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Lindberg Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tenkte jeg skulle komme med en feedback på hardware-krav. Jeg kjører en gammel core2 duo (E6800) som er klokket til 4,18GHz og har et nVidia 460-kort med overklokk fra 700 til 800MHz. Har satt alt på max unntatt AA som er på 2x. 1920x1080 oppløsning og det går silkeglatt. Vet ikke helt fps, men skal jeg sammenligne med div shootere jeg har, så tror jeg jeg ligger på rundt 60 bilder/sek. Herlig sim forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen som skal ut å lufte "svinet" i ettermiddag? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Lindberg Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Lufter purka stort sett hver ettermiddag, men må nok ha litt mer tid på meg før jeg tør å vise meg offentlig :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.