tomkrist Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Om noen skulle trenge flymusikk: Tjernet beta versjon Er en mp3 link der i infoen som kan hentes ned. Bedre kvalitet enn you tube. Vet ikke om dette passer helt til flyvideoer, dere får dømme selv:) Dog en beta versjon. Skal forandre med noen detaljer, men det tar jeg senere en gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sitter og hører på lista til Aleksander her nå. Helt ok den. Har kjørt meg litt fast her når det gjelder musikk, så hvis noen har noen gode spillelister di har lyst til å dele, så legg di gjerne ut. Spotify står som regel og rusler og går i bakgrunnen uansett når jeg sitter på data`en, så lister må man ha.. Litt usikker på om dette funker, men her er vertfall ei liste jeg bruker mye. Spesielt ved Low and Fast flights.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det merkes Øyvind på TS :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har du laga det lydsporet selv Tom? Var behagelig å lytte til. Litt anna gate enn de konsertene jeg sitter med billetter til her nå kansje, Avslutnings konsert med Ramsund, ett gjensyn med gode gamle Amon Amarth og Iron Maiden m/ Alex Cooper senere i sommer Men god flymusik det også sepsielt for Øyvind når`n driver med dogfight i Spitten sin gjennom Gdal`n :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Veldig behagelig å lytte til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Anbefaler alle og høre på dette mesterverket av Tom: http://www.youtube.com/user/tomkrist#p/u/94/eQERbYr6MBg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skikkelig flott tema der Tom. Fikk nesten litt lyst til å "klå" litt på den. Det er neste sånn at du ikke trenger stemme på den i det hele tatt......veldig bra Mvh Roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Music for Airports av Brian Eno er noe jeg godt kan slappe av til http://www.musthear.com/music/reviews/brian-eno/ambient-1-music-for-airports/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.